چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2   3   4   5    >>    >
 
+ ستاره 

سلام

خوب و عالي بود به منم سر بزنين ممنون ميشم

بسم الرب الحسين (ع)

سلام

سعادت داشتم از وبلاگ شما ديدن كنم .باكمال افتخار تقاضاي تبادل لينك شما تائيد شد .

منتظر قدوم عطرآگينتان هستم......

الهم عجل لوليك الفرج.....

سلام دوست عزيز
مطلب شما رو خوندم نميدونم به بعضي ها چي بايد گفت!!!
از قديم گفتند كه هركي بامش بيش برفش بيش شايد اين بندگان خدا هم فكر كردند كه هركه سبيلش بيش ...
خدا به دادمون برسد

سلام خوبه

خوشحال ميشم سر بزني وبلاگم

يا حق موفق باشين

سلام رفيق شناختي؟
منم مهتاب همون سارا قديم (دلشکسته)
ولي با يک وب جديد
منتظرتم بيا
نکنه نيايا
اون موقع ديگه دلم ميشکنه
مثل هميشه وبت قشنگه و هر باري که ميام قشنگتر از قبل ميشه عاليه
اميدوارم که يه روز تمام غمهات تموم بشه غم هاي من که تموم شدني نيست
منتظرتم

سلام

السلام عليك يا علي بن موسي الرضا

خوشحال مي شوي به وبلاگ ما سري بزنيد و آن را به دوستان خود معرفي كنيد

جهت سلامتي و تعجيل در فرج آقا امام زمان صلوات

مديريت وبلاگ علم ايراني

راستي ! 1 سوال دارم اگه ميشه به طور كامل جوابشو بدين . يا تو صفحه نظرات وبلاگم يا ايميلم .سوالم اينه كه چه جوري لينك باكس رو تهيه مي كنيد و در وبلاگ چه جوري قرار مي دهيد ؟

واقعا ممنون مي شم اگه كامل توضيح بدين.

خدا نگهدارتون.

پاسخ

با نام خدا و سلام. به دو طريق: يكي استفاده از كدهاي ساخت لينك باكس كه با سرچ مي تواني بسياري از آنها را پيدا كني. ديگري با ريختن كد قالب در فرانت پيج و تغييرات لازم. خدا نگهدار شما.

سلام دوست عزيز.

وبلاگ خيلي باحال و قشنگي داري . انشاالله موفق باشي.

خوشحال مي شمم به ما هم سري بزني.

سلام من مي خوام بگم شايد جلسه ي اون به قول شما سبيل كلفتا به شما نچسبيد شايد خدا اونا رو بيشتر از مايي دوست داره كه از صبح تا شب با صداي قشنگ مداحي مي كنيم در ضمن حرف شما در باره ي اينكه براي جذب ادم پنج ميليون مي دن واقعا چرته در ضمن تعبير ايه ها و حديث ها مجاذي نيست بلكه حقيقيه مهم برداشت ادم از اوناست و منبعي كه اون احاديث و ميده بايد قابل اطمينان باشه ممنونم از لطفت لطفا درباره ي اين موضوع توو وبلاگت بنويس حتما مي خونم
پاسخ

سلام عليكم. اولاً، درست مي فرماييد كه ما نبايد خودمان عزيزدردانه خدا و ديگران را بي آبرو نزد خدا بدانيم. من هم احساس خودم را گفتم. منتها من در آن جلسه نديدم كه كسي تحت تأثير اين مداحي ها قرار گرفته باشد. به نظر من يك مداحي بايد به گونه اي باشد كه در دل شنونده دگرگوني ايجاد كند و اوج تأثير آن به اين است كه قطرات اشك را از گونه ها جاري كند. من نديدم كسي اشكي بريزد. ثانياً، نقل من از يك منبع معتبر است و من هرگز از آن شخص دروغ نشنيده ام. ثالثاً، مراد از مجازي بودن يك تعبير دروغ و غير واقعي بودن آن نيست؛ بلكه به معناي اين است كه معناي حسي و مادي آن مراد نيست. ما وقتي مي گوييم، عاشق خدا هستيم، به اين معنا نيست كه خدا يك آدم است و همان آثار عشق دنيوي و حسي بر آن مترتب است. يعني اين طوري نيست كه ما بتوانيم خدا را در بغل بگيريم و او را ببوسيم. رابعاً، منابعي كه ياد شده يك كتاب كافي كليني است كه از كتب اربعه حديثي است و معتبر و ديگري كتاب ميزان الحكمه است كه البته آن نيز از منابع معتبر اخذ حديث كرده است. صرف نظر از آن ما در بسياري از متون علماء مشاهده مي كنيم كه لفظ عشق با بار ارزشي به كار رفته است. به هر حال نمي توان ترديد داشت كه لفظ عشق به معناي مثبت يعني عشق معنوي و الهي هم به كار رفته است؛ به علاوه به فرض كه به معناي مثبت به كار نرفته باشد، وقتي ما آن را با قرينه صارفه به كار ببريم، ديگر همان معناي منفي خودش را القا نخواهد كرد. مثل مواردي كه خداي تعالي در طي آياتي از قرآن يكي از نعمت هاي بهشتي را ‌«خمر»(شراب) ياد كرده و در عين حال با اين قرينه همراه كرده است كه مست نمي كند و عقل را نمي زدايد؛ از اين رو ديگر به معناي منفي دنيوي اش نخواهد بود. موفق و عاشق باشي.

سلام.

ممنون از راهنماييتون.

چرا به فكر خودم نرسيده بود؟

سلام
چقدر بد است كه انسان تقاضاي دوستي با ديگران كند و پس از اينكه اسمش در وبلاگ ديگران درج شد،اسم ديگران را از وبلاگ خود حذف نمايد.
اين اصلا با عشق و عاشقي سازگار نيست.
پاسخ

سلام عليكم دوست عزيز حتماً سوء تفاهمي پيش آمده است. چون من هرگز لينك هيچ وبلاگي را كه لينكستان آورده ام حذف نكرده ام. اگر شما آدرس وبلاگتون يا ايميلتون را ياد مي كرديد بهتر مي توانستم موضوع را بفهمم. البته من كه روسياه و پرخطا و از خدا مي خواهمم كه از خطاهايم درگذرد. سخن شما حق است كه با عشق و عاشقي ناسازگار است. اما آنچه فرموديد، من انجام نداده ام. شايد لينك وبلاگ شما به آرشيو منتقل شده و جهت آن اين است كه صفحه جاري لينكستان تنها 60 لينك را نمايش مي دهد و همچنان كه لينك ها افزايش مي يابد، لينك هاي قديمي به آرشيو منتقل مي شود.

سلام دوست عزيز

يه دنيا ممنون از اينكه به من سر زديد

راجع به سوالي كه مطرح كرديد من هم باهاتون موافقم ولي

اگه عشق واقعي باشه هيچ وقت اين اتفاق نمي افته

ممنونم

موفق باشيد وشاد

تا بعد

با سلام.

من نيز خوشحالم از دوستي با شما.

ممنون از محبت تان.

سلام

دو نفر خدمت آيت الله انصاري همداني ميرسند. فرزندشون در رو باز ميكنه. وقتي آيت الله انصاري سئوال ميكنند كه كي هستند فرزندشون ميگه نميشناسم. آيت الله انصاري همداني وارد ميشوند و با حالتي ناراحت ميفرمايند برويد به آقاي حائري بگوييد راه ما راه شرع است و نيازي به امتحان نداريم!!! دو جوان با رنگي پريده خدمت آيت الله حائري برميگردند و بعد آيت الله حائري براي عذرخواهي خدمت آيت الله انصاري همداني ميرسد و ميگويد به ما اينچنين گفته بودند.

حالا هم زياد عجيب نيست. خيليها سنگ به شيشه ي منزل آيت الله قاضي زدند! الآن كجا هستند؟؟ اما حقيقت هميشه روشن و زنده خواهد بود.

يا علي

خانه تکاني دل

سلام

چرا اين پستت هيچي نداره؟؟

بگذار ديدار به قيامت باشه!! براي من هم نوشته...

به روزم

يا علي

خانه تکاني دل

   1   2   3   4   5    >>    >