آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2   3      >
 
+ کوروش 
شايد اونايي که مجردن بايد يه دوست اختيار کنن حالا جامعه فرض کنه ورد عربي هم خونده شده مگه چيرميشه
+ *** 
با سلام.
اصلا موافق حرفتون نيستم. اصلا انتظار نداشتم همچين ادبياتي رو تو وبلاگ شما پيدا کنم!!!!
حالا ديگه شدين مدافع حقوق زنا؟؟؟. و هيچ راهکاريم غير تعدد زوجات و متعه و اين بند و بساطا وجود نداشت؟؟؟!!!
خداييش با اين حرفاتون زنا بيشتر موافقن يا قند تو دل مرداي ... آب شد؟؟؟
عزيزاي گلم. دلسوزاي زنا. اگه راس ميگين شرايط ازدواج رو بين زن و مرداي هم کفو فراهم کنيد. واسطه باشيد تا اونجايي که ممکنه بگرديد دخترهاي عفيف رو به مرداي با اصالت و خونواده دار معرفي کنين.حالا نميخواد مشکل همه رو حل کنيد. «لايکلف الله نفسا الا وسعها» اونقدم نميخواد به بهونه تنهايي زنا لي لي به لالاي هوسرانها بذاريد. در ضمن اگه از اين برنامه ها داريد به قران نچسبونيد. خدا ميگه: «و لن تستطيعوا ان تعدلوا بين النساء و لو حرصتم» و اگه جواز به چند همسري داده در شرايط خاص براي افراد خاصه.و ميگه « وان خفتم الا تعدلوا فواحده»
هرچند مطمئنم نظرمو نميذاريد. ولي نتونستم نظرمو ننويسم.
با تشکر
پاسخ

سلام. دوست خوبم. اين يک مطلبي است که يکي از دختران دانشجو برايم فرستاد که پست کنم. به هر حال نظرها مختلف است.
با سلام
مطالب زيبا و جالب بود.
+ kinggirl 
در مورد تعدد زوجين هم من دليل نمي دونم به صرف زياد شدن دختر هاي مجرد اقايون بايد چند همسري بشن اگه همون اقا پسرا که تو خيابونا ول مي گردند يا دنبال سيندرلا واسه خودشون مي گردند سطح توقعاتشون و بيارن پايين و دنبال زن زندگي باشن مشکل هر دو طرف حل ميشه البته دختر ها هم همينطور . بيوه ها هم با مرداي مثل خودشون ازدواج کنن نه اينکه اقايون هواي دختر به سرشون بزنه اينجوري خيلي از مشکلات هم حل ميشه .
+ حميد 

fhبا سلام و درود فراوان ما حرف شما را کاملا تاييد ميکنيم اما سازو کار عملي براي اجراي آن وجود ندارد من بسياري از مرد هاي مومن و متعد را ميشنايم که اين امر را دنبال ميکنند ولي متاسفانه موفق نبوده اند ......؟
+ زهرا 
به نام خدا
با سلام. ممنون از مطلبي که اين مدت تو وبلاگتون گذاشتيد.به نظر خودتون ديگه کافي نيس؟
+ منطقي باشيد 

شما فقط به نياز جنسي تكيه كرديد. با اين استدلال ميشه گفت كه زناني كه ازدواج كردند اگر ارضاء جنسي نميشوند، ميتوانند با مردان ديگري كه مي توانند آنها را ارضاء جنسي كنند رابطه ايجاد كرده تا از لحاظ روحي و رواني دچار مشكل نشوند و جامعه را نيز دچار مشكل نكنند.

شما مي دانيد چه زندگيها بر سر همين مسائل از هم پاشيد؟؟؟ چرا اين موضوع را عادي جلوه مي دهيد؟ كسي مسئول مجرد ماندن ديگري نيست. نمي شود دختراني كه با هزار اميد ازدواج مي كنند و زندگي مي سازند زندگيشان را دو دستي تقديم دختراني كنند كه از راه رسيده اند.

اصلا موافق ديدگاهتان نيستم چرا كه هيچ مردي نمي تواند اعتدال را بين دو همسرش ايجاد كند. اگر خدا اين موضوع را حلال كرد برايش تبصره گذاشت كه اگر مي توانيد بين همسرانتان اعتدال برقرار كنيد مشكلي نيست. و من تا به امروز نديدم كسي دو عشق در زندگيش داشته باشد و بتواند به مساوات برخورد كند.

+
حوصله ي بحث هاي بي خودي رو ندارم. در خانه اگر کس است يک حرف بس است. جناب آسيب شناس يه نگاهي به اوضاع زنان بيوه و زجر از تنهايي و سرکوب شدن نيازهاي اونها بنداز بعد در مورد آسيب شناسي حرف بزن. آقاي قرن بيست و يکم. دوباره عرض مي کنم همه کامنتها رو بخونيد. در عين حال اندکي به نوشته دقت کنيد خيلي کم. نوشته شده، بزه در بين آقايان آمار خيلي بيشتري را به خود تعلق مي دهد. اعتياد و ولگردي و دزديهاي شبانه و ... در عين حال هر گاه آمار آقايان از خانم ها بيشتر شد، مشکل حله، راه کار زياد داره. شما اگر سر جنگ با دين رو داريد، خب اون يه بحث ديگر است و إلا براي آقايان امکان مهاجرت به تنهايي خيلي راحت وجود دارد، وقتي ببينند که در اينجا زني برايشان نيست؛ اگر و اگر و اگر آن روز رسيد هم مهاجرت يک راه آن است و هم صيغه راه حل ديگر آن که با کمي درايت قابل حل است. شما بگذار چنين روزي را ما ببينيم، بعد چنين قضاوت کن. مثل ابوجهل نباشيد که با يک کلام از سر بي انصافي همه هر آنچه حق است را زير پا لگد مال کرد.
+ حميد 
خيلي حرفتان بي منطق و غير كارشناسيست فقط مي خواهيد يه جوري تعدد زوجين را توجيه كنيد
اولا موضوع اول در مورد آقايان بزهكار و معتاد و غيره كه در مورد خانم ها هم صادقه
دوما اگر زماني تعداد پسران از دختران بيشتر بشه اون وقت مي توان گفت هر زني بايد چند تا شوهر داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قرن بيست و يكمه يه كمي از عقلتون استفاده كنيد و حرف كارشناسي بزنيد و جامعه رو آسيب شناسي كنيد نه اينكه ....
+
بنده سلام به آقاي احسان رو يادم رفت. عرض سلام دارم.
+

آقاي احسان. شما خيلي بي دقتيد. بنده عرض کردم چنين چيزي عرف و فرهنگ نيست؛ يعني همه چيزهايي رو که شما فرموديد رو بنده پيش پيش عرض کردم. منتها وقتي گفته مي شه فرهنگ سازي بشه، يعني گامهايي برداشته بشه در جهت شکستن قبحش مثل بيان محسناتش و اگر شما همه کامنتها رو مي خونديد اين رو متوجه مي شديد نياز نبود که نکته بيان بفرماييد. در عين حال اين يک پست هست که از نظر علمي و جامعه شناسي تحليل يک معضل و ارتباط اون معضل در ساختار جامعه اسلامي با يکي از احکام اسلامي رو در برگرفته؛ نه اين که به دخترا بگه بريد زن دوم بشيد. داره مي گه جامعه اين هست و نسبت اين قانون به جامعه اسلامي اين. باز هم عرض مي کنم فرهنگ سازي را بفهميم خوبه. فرهنگ سازي اين نيست که بريد خودتون رو بندازيد توي مصداق موضوع بحث، بلکه فرهنگ سازي نوعي فرياد هست که اييها الناس اين امر، يه امر صرفا بدي نيست. مثل فرهنگ استفاده از موبايل، اين نيست که موبايل رو بدي دستش؛ نه، ايجاد فرهنگ استفاده از موبايل اينه که اول با آداب اخلاقي استفاده از اون آشناش کني، بعد اگر اون فرهنگ رو پيدا کرد، بدي دستش و إلا لا.
+ Ehsan 
با سلام دوست گرامي فرمايش شما متين و موافق با شرع اماسه مانع وجود داره که اين پيشنهاد رو رد ميکنه توي جامعه کنوني ما به استثناي ثروتمندان براي مرداي ما امکان چند همسر داري نيست اولي و مهمترينش اوضاع اقتصادي نا مساعد که خرج زندگي اول رو به زور وبا دوشغله بودن تامين مي کنن دوم نياز يه دختر مجرد از همسر اولي اگه بيشتر نباشه کمتر نيست و چنين فردي که رمق ندارهنياز عاطفي و جنسي همسر اولش رو بر اورد ه کنهچطور مي تونه مخارج و نياز دومدوي تا چه برسه به چند تا رو بر اورد سوم اينکه کدوم دختر تحصيل کرد و مدلبالاي امروزي حاصره زن يه مرد مسن زن و بچه دار بي رمق و اسمون جل بشه شما خودت حاصري تو چنين زندگي پا بزاري مسلما نه چون درد بي شوهري خيلي راحت تر از بي توجهي شوهر وسرزنش ديگران و نفرين و...پ مشکلات ديگه اينجوري ازادي داري ولي اسيري و فقر و ..... رو نداري پس دخترا سنگين و رنگين بشينن و توکل به خدا کنن تا هم کفو شون رو برسونه انشالله
+
پيش نهاد مي کنم خواننده هاي عزيز کل کامنتها رو بخونند تا بتونند بهتر ابعاد موضوع اين پست رو بفهمند و بهتر بتونند در مورد ميزان درستي و يا نادرستي مطلب آمده قضاوت کنند.
+

براي ديدن آمار البته آمار بدو تولد نه بعد از تلفات و مرگ و ميرها و ... به اين سايت ذيل مراجعه کنيد. علاوه بر اين که براي رسيدن به تحليل درستي دقت فرماييد، به خاطر نبود فرهنگ هم سن گزيني علاوه بر اين که در بسياري از سالها که آمار دخترها بيشتر بود از هم سن هاي خود متأسفانه از سال60 جهش افزايش جمعيت هم داريم که يه هو آمار دختران نسبت به پسران مناسب سن ازدواج خودشان(اختلاف حدود5، 6 و 7سال) بالا مي رود که اين براي دختران چند سال بعد از سال آن نيز اين مشکل را ايجاد مي کند. مگر اين که هم سن گزيني فرهنگ سازي مي شد به گونه اي که آقايان از گزينش همسر هم سن خود احساس رضايت کند. و آن نيز مانند تعدد زوجات تا بخواهد فرهنگ سازي شود و قبحش بين مردم بشکند. بسياري پسرهاي هم سن دختران(در آستانه رد شدن از سن ازدواج) با کم سن تر از خود ازدواج کرده اند و بسياري دختران نيز ديگر توان تشکيل يک خانواده واقعي را (که داراي فرزند شدن است)، نخواهند داشت؛ چنان که اگر امار بگيرند از دختران و پسران مجرد در رنجهاي سني مشخص، اين معضل بهتر قابل فهم و لمس خواهد بود؛ گر چه ،هر کس به اطراف خود بنگرد اين را به راحتي خواهد فهميد.

http://www.sabteahval.ir/Default.aspx?tabid=4762

+ بانو 
اگر چه با خواندن کامنت ها مخم سوت کشيد، اما کمي هم خوشحال شدم چون ميان اين همه اختلاف نظر، راحت تر ميشه راه خودت را انتخاب کني. جايي که چندصدايي باشه، صداهاي عجيب و غريب بهتر تحمل مي شوند.
البته براي يک آدم عاقل غير مذهبي اين توجيه ها بي معني هستند. من وقتي به کسي علاقه مندم چرا بايد رضايت خاطر و احساس گناه نکردنم را به گفتن يکي دو جمله ي عربي مشروط کنم؟ مگر اينکه شرعي سازي ماجرا براي من حقوق ويژه اي را به همراه داشته باشد.
اگر از اين جريان اجازه گرفتن از خدا براي يک رابطه عاقلانه بگذريم، نفس ازدواج موقت چيز خوبي است، اگر با ظلم آميخته نشود. ظلم هم در اينجا يعني دروغ و فريب و عدم وفاي به عهد. متاسفانه بسياري از افرادي که ازدواج موقت را ترويج مي کنند، ضميمه هم مي کنند که: لازم نيست همسرتان متوجه شود يا: لازم نيست به همسر آينده تان درموردش چيزي بگوييد. اين در حالي است که در اغلب ازدواج ها توافق نوشته يا نانوشته اي ميان زوج وجود دارد که شريک جنسي ديگري اختيار نکنند.
تعدد زوجات هم اگر ظلمي در آن نباشد خوب است، اما متاسفانه هم اغلب آميخته به ظلم هايي است که در بالا اشاره کردم و هم تبعيض آميز است: حق انحصاري مرد است، بدون دليلي قانع کننده -از نگاه من-. آماري که در ابتداي نوشته داده اند، به گمانم به درد امروز نمي خورد. طبق آخرين سرشماري، تعداد زن ها از مردها دو درصد کمتر بوده است.
پاسخ

صيغه چيزي جز يک قرارداد ازدواج نيست. در صيغه سخن از اجازه از خدا نيست. بلکه سخن از توافق عادلانه دو نفر است. در صيغه قرار بر اين است که رابطه اي عادلانه و اخلاقي و منصفانه ميان دو نفر برقرار شود. نيز در صيغه عقد اعم از دائم يا موقت لزومي ندارد، به زبان عربي باشد. موفق باشيد
   1   2   3      >