آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

سلام.به به.خوشمان آمد! خيلي كار جالبي داريد مي كنيد.انشاا... كه موفق باشيد.

دست حق پشت و پناهتون

پاسخ

سلام. از لطف شما ممنون. موفق و در پناه خداي بزرگ باشيد.

سلام. فرموده‏ايد كه «چون زن‏ها قلب نازك و عاطفي دارند و هركه قلب نازك و عاطفي داشته باشد بيشتر از ظلم و خيانت و دزدي و ديگر بدي‏ها متنفر است و بيش‏تر به عدالت و...»الخ.
اين اشتباه است. اين يك قاعده‏ي جهان شمول نيست. و حتي در بسياري از موارد، دقيقاً برعكس اين مي‏شود. يعني غلبه‏ي احساسات در بسياري، باعث نفرت آن‏ها از حق و حقيقت مي‏شود. وقتي پاي نفسانيات و منافع مهم وسط بيايد، بسياري نمي‏توانند درست بين بدي و خوبي تفاوت قائل شوند.
زنان که سهل است، مرداني هم که اهل عاطفه و قلب نازک هستند هم، بسياري‌شان مشمول فرموده‌ي شما نمي‌شوند. مگر در مورد ابوبکر نمي‌گويند خصوصياتي را که نشانه‌ي -ظاهرا- رقت قلب است؟ در بسياري از موارد، خصوصيات جماليه، براي تنفر از بدي و تمکين خوبي‌ها کافي نيستند. به قطع بايد بگوييم هميشه بايد صفات جلاليه را هم ضميمه کنيم، که بسياري از زن‌ها، از اين مسئله غافلند.
مي‌خواستم تذکرات ديگري را هم راجع به متنتان بدهم، اما انگار مجال و حوصله نيست. موفق باشيد.

پاسخ

سلام. با تشكر از اظهار نظرتان. اگر به آيات و روايات عنايت بفرماييد، ملاحظه خواهيد كرد، رقت قلب مورد ستايش قرار گرفته است و به نظر مي رسد، اگر به طريق علمي آمار به دست داده شود، رقت قلب زنان بيش از مردان است و با توجه به اين كه مدح رقت قلب به جهت ارتباط با خداست، مي توان نتيجه گرفت كه زنان راحت تر مي توانند با خدا ارتباط برقرار كنند و ارتباط با خدا نيز اصل و منشأ تمان فضايل اخلاقي است. موفق باشيد.
سلام.به جمع دوستان بانو خوش امديد.مطالب مفيدي بود.به ما هم سري بزنيد
+ رسول 

دوست گرامي

اگه امكانش هست ايميل اين هموطنو بدين

ميخوام باهاش حرف بزنم

يا اينكه ايميل منو براش بفرستين

با سپاس

پاسخ

نامبرده به اين وبلاگ سر مي زند. در صورت تمايل با شما تماس خواهد گرفت. موفق باشيد.

درود بر شما

حرکت ارزشمندي داريد انجام مي ديد. بخصوص اينکه سوادش رو هم داريد.

پاسخ

بر شما نيز درود. از يادداشت شما سپاسگزارم. در پناه حق باشيد.