تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ يازهرا 
جواب جناب آزاد رو نميديد؟
پاسخ

از لطف شما ممنون. پاسخ او را هم نوشتم
ايامتان به لطافت و طراوت نسيم بهاران، به گرمي و پرباري تابستان، به زيبايي پاييز برگ ريزان و يکرنگي و سپيدي برف زمستان باد.
سلام دوست عزيز
خوبه بدونيد که اينها رو براي آگاه کردن مردم مي نويسيد
کمي خلاصه تر و مستند تر بنگاريد
+ يه عاشق 

وب خوبي داري

خيلي خيلي خوب !!!!!!!

مر30 !!!!خسته نباشي!!!!!!

آقاي گنجي مشكلات زيادي را در زندان تحمل كرد ولي اي كاش ايشان دين خود را از دست نمي داد. با تشكر از شما از وبلاگ من هم بازديد فرماييد.

بسم الله

سلام خسته نباشي.

اگه بتوني كوتاه تر بنويسي مشتري ها خيلي بيشتر مي شن.

خوشحال مي شم يه سري به ما خم بزني.

+ آزاد 
با سلام
همين مانده که اکبر گنجي کميته چي در مورد تعلق قرآن که از طرف خدا بوده يا محمد صحبت کند. واي به روزي که کوري عصاي دست کوري ديگر بشود. آقاي گنجي هنوز بدهي خود را به مردم کشوري که در جريان انقلاب حکم اعدام برايشان صادر مي کرد، نپرداخته است. بهتر است شما دلخوش آموخته هاي خود باشيد. نمي دانم اگر قرآن از طرف خدا باشد يا محمد چقدر در وضعيت فعلي ايران و مردمش تفاوت ايجاد خواهد کرد؟ خوشا به حال شما که با چند کلمه عربي "القارعه ما القارعه" دلخوشيد. حافظ شيرازي که بنده خدا بود از قرآن قشنگ تر سخن مي گفت. نمي دانم چطور سخنان خدا از بنده اش زيباتر نيست. لابد پاسخ اين است که ما از درک مفاهيم پيچيده قرآن عاجزيم.
پاسخ

سلام. سخنان حكيمانه حافظ نيز از آن رو بود كه حافظ قرآن بود. از كسي كه زبان عربي نمي داند، انتظاري نيست، جز اين كه بگويد، اشعار حافظ قشگ تر از قرآن است. فصاحت و بلاغت قرآن به مراتب از اشعار حافظ بيش تر است؛‏ چون قرآن خطاب به توده مردم نازل شده؛‏ اما اشعار حافظ داراي تعابيري است كه توده مردم از درك آنها عاجزند.