ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ آرامش 

به نام خدا سلام استاد

بعد مدت ها گفتم به وبلاگ شما سري بزنم اين مطلب رو مطالعه کردم آياتش جالب بود بايد بررسي کنم

انشاءالله موفق باشيد


يا جعفر بن محمد ايها الصادق يابن رسول الله يا وجيها عندالله اشفع لنا عندالله
شهادت صادق عليه السلام را خدمت امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف و نايب بر حقش حضرت آية الله خامنه اي
بعد از مدتهاي بسيار امشب قسمت شد بيام اينطرفاااا. خوشحال شدم از ديدن دست خط شما....... التماس دعا . موفق باشيد و هميشه سلامت


سلام رمضان مبارک

وبلاگ زيبايي داريد خوشحال مي شوم جز دوستان شما باشم


سلام . فرا رسيدن زبا ترين ماه خدا رو تبريک ميگم.زيبا و طولاني نوشته بودي. مث قديم

ماه رمضان آمدوهنوزماه من نيامده...

اي ماه شب چهارده ! چهارده شب گذشت ونديدمت...

مي دانم مي آيي درچهاردهمين شب ماه ومن چه حالي پيداخواهم كرد...
سلام عزيز گرامي ...
براستي که زيبا مي نگاريد ...
بروزم ...
منتظر حضور سبز شما هستم
اللهم العجل الوليک الفرج
يا حق

با سلام.در مورد اين مسأله كه حكومت صالحان بر زمين در قرآن نيامده.پس آيه الأنبياء : 105 وَ لَقَدْ كَتَبْنا فِي الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّكْرِ أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُها عِبادِيَ الصَّالِحُونَ بر چه امري دلالت دارد؟
پاسخ

با سلام. در متن پاسخش آمده است. اين چنين:‏ در قرآن هيچ تصريحي در خصوص اين که در آخر الزمان و نزديک قيامت، حاکميت بر زمين متعلق به صالحان است، نشده است. تنها آمده است که در روز قيامت، حاکميت از آن صالحان است؛ چنان که در جايي آمده است:يَوْمَ نَطْوِي السَّماءَ کَطَيِّ السِّجِلِّ لِلْکُتُبِ کَما بَدَأْنا أَوَّلَ خَلْقٍ نُعيدُهُ وَعْداً عَلَيْنا إِنَّا کُنَّا فاعِلينَ (104) وَ لَقَدْ کَتَبْنا فِي الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ اْلأَرْضَ يَرِثُها عِبادِيَ الصَّالِحُونَ (105) إِنَّ في هذا لَبَلاغاً لِقَوْمٍ عابِدينَ (انبياء، 104-106)؛ روزى که آسمان را همچون در پيچيدن صفحه نامه‏ها در مى‏پيچيم. همان گونه که بار نخست آفرينش را آغاز کرديم، دوباره آن را بازمى‏گردانيم. وعده‏اى است بر عهده ما، که ما انجام دهنده آنيم. و در حقيقت، در زبور پس از تورات نوشتيم که زمين را بندگان شايسته ما به ارث خواهند برد. به راستى در اين [امور] براى مردم عبادت‏پيشه ابلاغى [حقيقى‏] است. نيز در جاي ديگر آمده است:وَ سيقَ الَّذينَ اتَّقَوْا رَبَّهُمْ إِلَى الْجَنَّةِ زُمَراً حَتَّى إِذا جاؤُها وَ فُتِحَتْ أَبْوابُها وَ قالَ لَهُمْ خَزَنَتُها سَلامٌ عَلَيْکُمْ طِبْتُمْ فَادْخُلُوها خالِدينَ (73) وَ قالُوا الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذي صَدَقَنا وَعْدَهُ وَ أَوْرَثَنَا اْلأَرْضَ نَتَبَوَّأُ مِنَ الْجَنَّةِ حَيْثُ نَشاءُ فَنِعْمَ أَجْرُ الْعامِلينَ (زمر، 73- 74)؛ و کسانى که از پروردگارشان پروا داشته‏اند، گروه گروه به سوى بهشت سوق داده شوند، تا چون بدان رسند و درهاى آن [به رويشان‏] گشوده گردد و نگهبانان آن به ايشان گويند: «سلام بر شما، خوش آمديد، در آن درآييد [و] جاودانه [بمانيد].» * و گويند: «سپاس خدايى را که وعده‏اش را بر ما راست گردانيد و زمين را به ما ميراث داد، از هر جاى آن باغ [پهناور] که بخواهيم جاى مى‏گزينيم.» چه نيک است پاداش عمل‏کنندگان.
+ خادم 

حضرت استاد با اين ديدگاه خودبسندگي ايكه به قرآن دارندهميشه يك طرفه به ميدان مي روند در حالي كه بدون روايات نمي شود قرآن را فهميد.خداوند در قرآن به شيطان مهلت مي دهداز استاد مي پرسم اگر روايت نباشد از كجا مي فهميم اين وقت معلوم روز ظهورامام زمان (عليه السلام) است ، مگر خدا نمي توانست راحت بگويد قيامت كه برخي مفسرين به خود زحمت داده اند و به قيامت تفسير كرده اند.

ثانياًدر قرآن خيلي چيزها با صراحت نيامده است.بفرماييد رويكردعمومي بشر چه زماني مي تواند بفهمد نماز صبح دو ركعت است چون در قرآن نيامده كه دو ركعت است؟

سلام مطالب خوبي بود