ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ غريب 

جناب ايراني حرفهاي شما را چه چيزي اثبات مي کند، همچون عالمان سخن مي راني، اما به جهل خود جهل داري، چرا که آنچه را هم که تو از ديگران به وام گيري مي گويي در حد نظريه است و دليل قاطعي براي پذيرشش نيست، و يک دعوي است و در دعوي دو طرف اصلا نبايد به هم توهين کنند، که چه بسا سخن هر کدام از آنها درست باشد؛ پس منصفانه سخن بگوييد!!!

و سعي کنيد بيشتر به خود بينديشيد شايد که چيزهايي هست که شما تا کنون متوجه آن نشده ايد و يا مجهولاتي که شما در مجهوليت آنها انگونه که بايد تفکر ننموده ايد!!

دانشمندان بزرگ خيلي ادعاي علم مطلق نکرده اند با وجود کثرت علمشان نسبت به ديگران!

سلام دوست عزيز

وبلاگ زيبايي داريد ..

.

.

به وبلاگ من هم سري بزنيد .

موفق باشيد .

+ ايراني 
دوباره داستان سرايي محلل هاي استبداد شروع شد. آقاي محلل، قبل از اينکه خود بگوييد و در انتها به نفع خود مصادره کنيد، کمي به کلمات اين شيخ که همچون بقيه کاسب هاي اين دين الهي بر روي حماقت مردم سرمايه گذاري مي کنند، توجه کنيد.
همين که مي گويد "خداوند مي فرمايد يا خداوند به پيامبر مي فرمايد" يعني مغلطه مصادره به مطلوب. چه کسي اثبات کرده که خداوند مي فرمايد يا به اصطلاح حرف مي زند، چه کسي ديده يا شنيده که پس از آن اثبات شود که اين مطلب را مي فرمايد؟ دستگاه تله تايپ الله مدينه مشغول کار بوده و از طريق جبرئيل به محمد که بهانه خلقت بوده مطالب را منتقل مي کرده؟
کافر کيست؟ اگر کسي به الله مدينه يا کساني که شما فرستاده او مي دانيد باور نداشت مي شود کافر؟ و حال که کافر شد آنگاه دين اجازه داده که اگر پس از شنيدن حرف حق به مسلمانان حمله ور شدند بايد در مقابل آنها ايستاد؟ تعريف حرف حق چيست؟ به چه مي گويند حرف حق؟ سخنان ايميل شده الله مدينه به محمد؟
در انتهاي اين داستان ها چه نتيجه اي مي خواهيد بگيريد؟ که دين اسلام برترين اديان عالم است و هر چه جز اين باشد نا تمام و لغو و باطل است؟ اگر اينطور باشد که شما مي گوييد که خود راهش را مي يابد و نيازي به مغلطه و مشروعيت طلبي از الله مدينه نيست.

حماقت انسان دين را به وجود آورد و دين حماقت انسان را جاوداني کرد.

سلام

مطلب جالبي بود قلمتان پر توان

منتظر ديدارتان هستم

موفق و پيروز باشيد

سلام بر دوست بزرگوارم
وب بسيار زيبا و پر محتوايي داريد.
اميدوارم شهدا هميشه کمکتون کنند.
امشب اگه قسمت شد و رفتيد دعاي کميل برا فرج دعا کنيد.
با پست(فتنه و بصيرت (6) خاتمي ؟ بازگشت؟ آيا ميتوان باور کرد؟ آيا باز گشت اين گونه است؟ پس چرا هنوز...)منتظر حضور و نظرات گرمتون هستم.
اين پست رو حتما کامل بخونيد.
اللهم الحفظ و النصر قائدنا الخامنه اي با القرآن
اللهم عجل لوليک الفرج
اللهم الرزقنا زيارت و شفاعت الحسين في الدنيا و الاخره
ايشالله شهيد شي.
شهادت بنده ي حقير
التماس دعا

با سلام

دوست عزيز الحق که عشق حقيقي و راه رسيدن به آن را خوب شناختي. سرفرازي شما را در اين راه از خداوند منان مسئلت مي طلبم.

به کلبه حقيرانه ما هم سري بزنيد

armanshak.blogfa.com

يه درخواست: امکان داره کد قالب وبلاگتونو برام ايميل کنيد؛ممنون ميشم arman.shak@yahoo.com



سلام دوست عزيز بامطلب در باره

ماجراي پروژکتور ماشين رهبري


بخش سياسي- 1-از پايان جنگ سرد و آغاز فصل نويي از فرايند جهاني شدن و رشد شتابان وسايل ارتباط جمعي و رسانه ها ،ماهيت قدرت و رقابتهاي سياسي ها از شکل سخت و نظامي به اشکال نوين تري تغيير ماهيت داد. بازيگران سياسي براي تامين منافع و امنيت خود نمي توانند از ابزارهاي سنتي مانند جنگ و ديپلماسي به تنهايي استفاده کنند و ابزارهاي جديدي که برآمده از مقتضيات انقلاب اطلاعات و ارتباطات است وارد اين عرصه شده اند. قدرت سخت جاي خود را قدرت نرم داده و ابزارهاي جنگ نرم مانند شايعه،بمباران اطلاعاتي،شبکه هاي اجتماعي و ....جايگزين بمب وموشک و تانک شده است. جنگ رسانه اي از مهم ترين ابزارهاي توسعه قدرت نرم در عصر جهاني شدن است

به روزم منتظر حضور گرمتون هستم

از نظرات سازندتون بهره مندم کنين

موفق و بصير باشين اين يه تکليفه

سلام طمالب بسيار مفيدي بود
سلام. خداي بزرگ بر رحمتشان بر ايشان بيفزايد. بخوانيم علي عليه السلام نيز با مخالفانش چه کرد تکليف خيلي چيزها رو شن ميشه. متن پايين در مورد حضرت ايت الله وحيد بسيار شيوا بود. سايه شان مستدام و عزتشان زيادت گردد. انشالله