mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
سلام
متن بسيار زيبايي بوداگه شما اجازه بديد اين مطلبو تو وبلاگم بذارم
ممنون
+ معصومه 

سلام و درود

برادر من آيا آن ديني که من و شما طرفدار آن هستيم در جامعه به ظاهر اسلامي ما ديده مي شود ؟متعصبانه به اين مسئله نگاه نکنيم.

يا حق

+ قاين 
سلام
زيبايي نوشته ي تان، و درستي و محکمي استدلال هايتان انسان را مبهوت مي کند؛ مختصر و مفيد؛ گرد هم آورده ايد زيبايي هايي را که در اسلام مي توان يافت ولي آنان که دشمني غرض ورزانه دارند نه نقد و سؤال صادقانه روي حقانيت و فلسفه آنها پرده اي مي کشند با مانور دادن بر اين که همه اينها زشت است؛ و هيچ دليل درستي جز متناسب با هواي نفساني آنها نبودن براي اين مخالفت ها نمي توان يافت.
و هيچ به زشتي آنچه در نزد خودشان است توجهي نمي کنند و همه آفتهاي موجود در آن رفتارهاي ناسالم را ناديده مي انگارند؛ به راستي چرا؟ معلوم است، آنها حتي در روش عمل کرد خود از علم و مهارت هاي لازم استفاده مي کنند و از روانشناسي و ديگر علوم مربوطه در مقابله و تبليغ بهر مي برند
آيا جايي از کار ما نمي لنگد؟
ما هيچ تبليغ و تبيين درستي از آنچه داريم ننموده ايم! و اين خسران در پي دارد. ما مسلماني به جا نياورده ايم! ما اسلام را به عقب ماندگي محکوم کرده ايم! ما متناسب با زمان راه کار نداده ايم؛ و بي پاسخي ما در جامعه اسلامي براي نيازهاي جديد مسئله اي است عظيم، و اين زمينه ايجاد مي کند براي اين که تعرض ها به اسلام بيشتر شود؛ و اين ها همه مانع جهاني شدن اسلام مي شود. ما هنوز اسلام ناب محمّدي را ننمايانده ايم بسياري برنامه هايش حل کننده مشکلات امروز بشر به نظر مي رسد؛ اما اگر دقت کنيم تفسيرهاي ريز و درشت را بدون تحليل هاي ظريف و دقيق، ونا عالمانه به اسلام نسبت داده ايم، اين باعث مظلوميت اسلام شده اي کاش به همه مسائل يک باز بيني دلسوزانه داشته باشيم و همه چيز را از زير زره بين علم و حکمت بگذرانيم و اسلام را حقيقتا دريابيم؛ تا خودمان نيز نجات يابيم.
کاش خداوند توفيق حرکت براي اصلاح خودمان، و نصرت دين خود را به همه ما عنايت کند!