چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ حميد 

صبروگذشت پايه عشق به خداست,و اون زمان عاشق مي تونيم به خودمون بگيم که حتي راضي باشيم که خدا ما رو دوست نداشته باشه ولي ما دوستش داشته باشيم ما رو بندازه توي جهنم ولي ما ازش ناراحت نشيم و حتي عشق مون بهش بيشتربشه(اين به معناي اين نيست که گناه کنيم يا کارهاي خوب انجام نديم)به قول حافظ:بلايي کزحبيب ايدهزارش مرحبا گفتيم......من نمي دونم شما چقدرطبع شاعري داريدولي اگرمي خواهيدعاشق خدا باقي بمونيد اشعارحافظ رو بخونيد,مثلاحافظ ميگه:باغ بهشت وسايه طوبي وقصروحور باخاک کوي دوست برابرنمي کنم....يا ميگه:سايه طوبي ودلجويي حور و لب حوض به هواي سرکوي تو برفت ازيادم/اين روهم بگم که همه اشعارحافظ در وصف خداوند و همه اسماني هست به غيرازيک شعرکه مي فرمايد:زلف اشفته وخوي کرده وخندان لب ومست پيرهن چاک وغزلخوان وصراحي دردست.......
سلام
مطالب وبلاگتونو دارم ميخونم. تا حالاش که فوق العاده بود. متاثر شدم. امکانش هست که با هم تبادل لينک داشته باشيم؟
+ طالب 
سلام عليکم
براي اينکه در لحظه لحظه زندگي بدانيم رضاي خدا در چيست، چه بايد کرد؟
به عنوان مثال، اگر فردي با ما مشکل پيدا کرد و رفتاري اشتباه از خود نشان داد، از کجا بدانيم که رضاي خدا در چه عکس العملي از جانب ماست؟ گذشت کردن، نشنيده و نديده گرفتن، در حد ناراحتي چهره، با محبت پاسخش را دادن، با قاطعيت و در عين حال با محبت، با قاطعيت و جدي بيان کردن، با سر سنگيني عمل کردن و ... ؟ خلاصه، با توجه به خصوصيات آن فرد و موضوع پيش آمده، چگونه بايد عمل کرد تا رضاي خدا در آن باشد؟
با تشکر
پاسخ

سلام عليكم. وجدان و دل، صداي خدا در درون ماست. بايد انديشيد، چه راهي مؤثرين راه است، همان را بايد برگزيد و اگر با انديشيدن به جاي نرسيديم، از كسي كه فكر مي كنيم، آدم دانا و منصفي است، مشورت بگيريم. موفق باشيد.

سلام

مطالب بسيار زيبا و پر باري داريد. ممنون استفاده كرديم. اميدوارم هميشه و در همه حال موفق باشيد

بدرود