آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2      >
 
وب خيلي خوبي دارين هم وبتون هم قالبتون خييييلي قشنگه
+
سلام استاد؛ يکي از عواملي که من متوجه شده ام که باعث دين گريزي؛ بلکه بيشتر دين ستيزي بچه هاي ما مي شود، گناهاني است که مربوط به نياز جنسي آنان است، هم مبتلابه زيادي دارد و هم گناهي عظيم شمرده مي شود.
بارها و بارها براي اين خاطر غصه ها خورده ام که چرا نبايد براي اين نياز ضروري و چموش بچه هاي ما يک فکري برداشته شود که ناچار نباشيم مدام و مکرر، آنها را براي پاسخ به اين نياز، در جايگاه هايي از ازتکاب گناه ببينيم که باعث روح و روان پريشان و در نتيجه اين شرايط، آنها جز ستيز با دين، راهي براي رهايي از عذاب وجدان نمي بينند.
و نيز چرا براي اينکه بچه هاي ما بدانند که رحمت و بخشش بالاست، براي آنان سخني گفته نمي شود و چرا اميد به بخشيده شدن در بچه هاي ما اينقدر کم است، در حالي که خداوند بخشنده ترينها است.
+ قاين 
در ارتباط با اينکه خداوند چرا به داد مستمندان نمي رسد بايد گفت، ما سوره هاي بسياري داريم که غالب آياتش، دستور به ياري مستمندان است؛ اعم از مسلمان و غير آن؛ چنان که در سوره هاي ابتداي نزول که نازل شده است، هم زمان با دعوت به توحيد، سفارش به آنان نيز مي شود و تأکيدهاي بسياري نيز مي شود.
در اينجا بايد گفت، با اين همه تمدن، چرا بشر در ارتباط با اوضاع آنان سکوت کرده است؛ اين همه زرق و برق و ريخت و پاش و رفاه وافر اروپا و آمريکا، چرا بخشي اش گسيل داده نمي شود به اين بي چاره ها؛ مگر نه اينکه انسانها بايد به هم کمک کنند؛ اگر ايران هم مي داشت بايد به رسم توصيه هاي قرآن به آن بي نوايان، کمک مي کرد؛ اما اکنون غرب است که در ثروت و رفاه به سر مي برد؛ آنان بايد کمک کنند، و هر کس که بتواند بايد کمک کند.
توصيه به کمک به فقرا و مساکين و گرسنگان با تأکيدات بسيار در کنار دعوت به توحيد در آيات آمده است؛ حل اين معضل يک رفتار بشري مي طلبد، نه اعجاز الهي، کاملا هم عقلاني است که چنين باشد و در قرآن نيز مؤکد است.
مشرکين در جواب به قرآن که اصرار به کمک به مستمندان و گرسنگان مي کند، مي گويند که اگر خدا مي خواست به آنها مي داد، خداوند در جواب آنان به تندي پاسخ مي دهد که اين استدالال آنها را غلط و از سر هواراني مي شمرد و از مستمندان دفاع مي کند.
+ ف ف 
سلام، استاد از اينکه فردي در حضور شما چنين بي ادبانه صحبت کرده بسيار متاسفم ، خدا هدايتش کند و اگر امکان ندارد روي زمين نباشد ، شما در عين اينکه او را تحمل کرديد پاسخ هم داديد انشاء الله موفق باشيد
+
سلام استاد؛ يکي از عواملي که من متوجه شده ام که باعث دين گريزي؛ بلکه بيشتر دين ستيزي بچه هاي ما مي شود، گناهاني است که مربوط به نياز جنسي آنان است، هم مبتلابه زيادي دارد و هم گناهي عشيم شمرده مي شود.
بارها و بارها براي اين خاطر غصه ها خورده ام که چرا نبايد براي اين نياز ضروري و چموش بچه هاي ما يک فکري نشود که آنها را در پاسخ به اين نياز، در جايگاه هايي از روح و روان پريشان ببينيم که جز ستيز با دين، راهي براي رهايي از عذاب وجدان نمي بينند.
و نيز چرا براي اينکه بچه هاي ما بدانند که رحمت و بخشش بالاست براي آنان سخني گفته نمي شود و چرا اميد به بخشيده شدن در بچه هاي ما اينقدر کم است در حالي که خداوند بخشنده ترينها است.

کاربر گرامي، سلام
در تاريخ يكشنبه 94 آبان 10 نوشته شما با عنوان بدترين نتايج دين گريزي برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب *سحربانو* و دبير سرويس آن منيره غلامي توکلي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
   1   2      >