چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2      
 
بنام خدا پاسخنامه سراسر توجيهي شما را خواندم مغلطه هاي در سخن جنابعالي وهمفكران گراميتان وجود دارد كه افشاگري مومنين ومتدين را فحاشي حساب مي كنيد وفحش خواهر ومادر افراد پست وفرومايه طرفدار خاتمي توجيه شرعي مينماييد وخوشو بش اقايخاتمي را با دختر مانكن را شرعي مي دانيد راستي در قاموس شما اصلا چيزي به نام حرام هم مگه وجود دارد توجيه ديگري كرديد وگفتيد كه نامه امام علي ع خصوصي بود اولا بايد بر 8/0 از احكام دين مبين اسلام به بهانه خصوصي بودن خط بطلان كشيد صرفا به بهانه حمايت از خاتمي ثانيا هزاران مورد سراغ دارم كه امامان بصورت علني از ديگران انتقاد وحتي بد گويي كردند وثانيا مگر امام علي ع عالم به غيب نبود مگر نمي دانست اين ناماش بعدها به همه خواهد رسيد پس چرا ان نامه را نوشت وابروي فرماندار خويش رو برد وختم كلام نمونه هايي از امام علي ع مي اورم در بد گويي از افراد فاسد فقط من باب نمونه خطبه 44 خداوندروي مصقله را زشت گرداند چونان بردگان فرار كرد وحال خطبه شقشقيه فقط:شكوه از عثمان را جهت اختصار مي گويم.و.دو پهلويش ازپر خواري باد كرده.همواره بين دستشويي واشپزخانه سرگردان بودخويشاوندان او اموال بيت المال راخوردند وبر باد دادندچون شتري گرسنهكه بجان گياه بهاري بيفتدعثمان انقدر اسراف كرد وشكم بارگي اورا نابود ساخت اينها را گفتم تا بداني كه بدگويي از افراد فاسد نه تنها بد نيست بلكه گاهي اقتدا به معصومين وثواب هم دارد خصوصا وجود اين افراد براي اسلام ضرر داشته باشد گفتيد كه شواراي نگهبان بايد حكم كند چرا موقع جنگ نگفتيد شوراي نگهبان بايد بجگند ومردم هيچكاره اند حالا منافعتان در خطر قرار گرفت مي گوييد مردم هيچكاره اند فقط شوراي نگهبان بايد نظر بدهذاخر كلام همين خاتمي شما بود كه مي گفت ديگه مرگ بر امريكا نگوييد مرا از كلمه مرگ بدم مي ايد اصلا خاتمي دوست شماست هر چه بگوييد وهر كاري بكند اصلا وابد حرام نيست وهمينطور دوستانتاناگر فحش خواهر ومادر به وبلاك نويس روايت فجر بدهند عيبينيست چون از دوستانتان هستند اخرش اقا جان خودت رو خسته نكن مردم با اين حرفها خام نميشن وگول شما رونمي خورنت با اين حرفها نمي توانيد دهانشان رو ببنديد با حفهايي نظير غيبت نكن حرامه تهمت نزن حرامه وغيره واز سوابقتون اگاهندوفريبتون رونمي خورند الا ان حزب الله هم الفائزون
پاسخ

به نام خدا. دوست خوبم! در پاسخ چند نکته را به عرض مي رسانم: 1. ملاحظه بفرماييد که ما روايات فراوني بر عدم افشاي عيوب مؤمنان و حرمت سرزنش مؤمنان به سبب گناهاني که انجام داده اند، داريم و به طور قطع شما منکر وجود اين روايات نخواهيد بود. شما با اين روايات چکار مي کنيد؟ 2. من هرگز فحاشي کسي را توجيه نکردم. تنها عرض کردم: بايد اولاً، اين فحاشي ها نبايد علني شود؛ چون مصداق ترويج فحشاء و غيبت مؤمن خواهد بود؛ ثانياً، آن شخص متهم انکار کرده است که چنين کاري را کرده باشد و از اين که به آن دوستمان فحاشي شده بود، اظهار تأسف کرده است. شما با استناد به آيات و روايات بفرماييد، ما به لحاظ شرعي در اين زمينه بايد چه رفتاري بکنيم. 3. خوشحال مي شوم، به استناد آيات و روايات بفرماييد، چه اشکالي دارد، اگر دختري بد حجاب در ميان جمعيت خطاب به يک مؤمني سخن گفت، آن مؤمن به او پاسخ بدهد؟ 4. من هيچ قاموس خاصي در حلال و حرام جز آنچه در آيات و روايات آمده است، ندارم. شما اگر دليل شرعي اقامه کنيد که فلان امر حرام است، من تسليم هستم. 5. من حمايت از شخص خاصي چه آقاي خاتمي و چه غير ايشان را وجهه همت خود قرار نداده ام. وجهه همت من حمايت از حرمت افراد مؤمن است. از اين رو من هرکه به آقاي احمد نژاد هم اهانت کند، از او دفاع مي کنم. 6. اولاً، به نظر مي رسد، نامه هاي خصوصي ائمه(ع) بسيار نادر و انگشت شمارند و با فرض بي توجهي به آنها نقصي در احکام اسلام پديد نمي آيد. ثانياً، نامه امام علي(ع) خطاب به کارگزار خودش است؛ نه افرادي که کارگزار او نيستند. ثالثاً، آن نامه را خليفه مسلمين نوشته است؛ نه افراد عادي. بنابراين قياس کار ما با کار امام علي(ع) نادرست است و ما وجه شرعي نداريم که عيوب مؤمنان را به رخ بکشيم و در صدد بي آبرو کردن آنان باشيم. در روايات آمده است که حرمت مؤمن مانند حرمت کعبه است و بسيار اهميت دارد. رابعاً، علم غيب امام مطلق نيست و تنها در اموري که خدا بخواهد علم غيب دارد. برخي از چيزها را از پيامبر(ص) مي پرسيدند و او نمي دانست و مي فرمود: منتظر بايستيد تا وحي به من بشود و من پاسخ شما را بدهم. 7. اموري که شما درباره خلفا ياد کرديد، چيزهاي پنهاني نبوده است. مردم از آنها آگاه بودند و اين با فيلم کذايي درباره آقاي خاتمي که تازه صحت آن مورد ترديد قرار گرفته و در يک محفل خاصي بوده است، قابل قياس نيست. علني کردن اين فيلم به منظور بي آبرو کردن آقاي خاتمي مصداق تهمت يا غيبت و ترويج فحشاء و حرام است. مقام معظم رهبري نيز در سخنراني خطاب به قوه قضائيه آن را حرام و خلاف شرع دانستند. 8. آري در اموري که بايد مردم حضور داشته باشند، ترديدي در آن نيست؛ اما دخالت مردم در اموري که به آنان ربطي ندارد، قابل پذيرش نيست. بررسي صلاحيت افراد براي پست هاي سياسي به عهده شواري نگهبان است و اين شورا نيز عيوبي را که از افراد کشف مي کند، افشا نمي کند تا همه مردم بدانند؛ چون مي دانند که اين گناه کبيره و حرام است. 9. من به هيچ گروه سياسي وابسته نيستم و در اين زمينه منفعتي ندارم که به خطر بيافتد. تنها احساس وظيفه شرعي بوده است که من را به اين گفتمان کشانده است. 10. من از تمام مواضع آقاي خاتمي دفاع نمي کنم و خود يکي از منتقدان او در پاره اي از موضوعات هستم. 11. اگر مطالب مرا در گفتمان «هتک حرمت ممنوع» ملاحظه فرموده باشيد، مي يابيد که من از هر دو طرف انتقاد کرده ام و من هرگز از فحاشي کسي دفاع نکرده ام. 12. من مکلف به ابلاغ احکام اسلام هستم؛ حال مخاطبانم مي خواهند به آن عمل کنند يا عمل نکنند. گناهان آنان به نام من نوشته نمي شود. 13. من قصد فريب دادن کسي را ندارم و اين را گناهي نابخشودني مي دانم. 14. شما که از سابقه من خبر نداريد. به علاوه بدسابقه بودن من دليل نمي شود که اگر سخن حقي گفتم، پذيرفته نشود. خداي تعالي در سوره زمر مي فرمايد: فَبَشِّرْ عِبادِ (17) الَّذينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ؛ مژده دهيد بندگانم را که سخنان را مي شنوند و از بهترينش پيروي مي کنند. موفق باشيد.

به نام يكتاي بي همتا

سلام .مطلبتون رو خوندم خيلي خوب وزيبا بود با نظر شما موافقم واز مطلبتون استفاده نمودم.

موفق باشيد التماس دعا.

سلام دوست من

ديديم ياران خاتمي با چه فحش هاي ركيكي از منتقدان ايشان استقبال مي كنند. واقعا شرم آور است. به شما هم توصيه مي كنم زياد از اين اراذل حمايت نكن البته لحن صحبت شما را هميشه ستوده ام اما اين بار و اين لحن ركيك صحبت اين دوستتان جايي براي دفاع باقي نمي گذارد.

پاسخ

من موضوع را پي گيري كردم. طرف گفت:‏ كسي ناجوانمردانه يادداشت بسيار ركيكي را با آدرس و ايميل او به نام او نوشته است. ما هم بنابر وظيفه شرعي خود بايد سخن برادر ديني را حمل بر صحت كنيم و بپذيريم. علاوه بر اين كه قرائن نيز صحت سخن ايشان را تأييد مي كرد. براي اطلاع بيش تر به گفتمان «هتك حرمت ممنوع » مراجعه فرماييد.

موفق باشيد و عاشق

سلام! با نظرتون كاملا موافقم! يعني چي هي توهين مي كنند!‏

بلاگم رو آپ كردم! دقيقا يه بخشش همين نظر شما هست. خوشحال مي شم سر بزني!

موفق باشي

از احاديث گهر بارت استفاده نموديم و فيض برديم با نظراتت موافقم اما در مورد صدق پيدا نمودن اين احاديث در مورد جناب اقاي خاتمي موافق نيستم گفتيد امام علي ع فرمودبه سپاهيان معاويه فحش ندهيد ايا مقايسه خاتمي با سپاهيان معاويه فحش نيست چرا امام علي ع با معاويه مدارا نكرد با او جنگيد مگر معاويه اسلام ظاهري نداشت چرا امام علي ع در خطبه شقشقيه از 3خليفه بد گويي كرد چرا از فرماندار خود بد گويي كرد مگر فرماندارش مسلمان نبود خارج از اينها من خودم در دانشگاه تهران شاهد بودم با يك دختر بسيار بد حجاب چه خوش وبش جانانه اي مي كرد كه من از خجالت داشتم اب ميشدم خدا خيرتان دهد شتر سواري ديگه دولا دولا نداره انچه عيان است چه حاجت به بيان است فيلم هاي واقعي غير قابل انكار از ايشان وجود دارد اما بحت مسائل شخصي نيست بحث مقام ومنصب داري در جامعه اسلاميست كه امام حسين ع مي فرمايد اگر يزيد رهبرشود بايد از اسلام خدا حافظي نمود شما هدف خير داريد اما يكجانبه به قضيه نگاه ميكنيد موفق باشد
پاسخ

به نام خدا و سلام. از لطف شما ممنونم. چند نکته: 1. من عرض کردم، نهايت امر اين است که کسي مخالف خود را معاويه و خوارج بدانند. اين سبب نمي شود که به طرف داران او فحاشي کند. حال يکي ممکن است، آقاي خاتمي را معاويه بداند و يکي ديگر ممکن است، آقاي احمدي نژاد را. سخن من به طرف داران هر دو است. 2. عنايت داشته باشيد که نه آقاي خاتمي و نه آقاي احمدي نژاد قابل مقايسه با معاويه نيستند و تشبيه آن دو بزرگوار به معاويه جفاکاري است. بنابراين نمي توان گفت که چون امام علي(ع) با معاويه جنگيد، پس بايد با آقاي خاتمي يا آقاي احمدي نژاد جنگيد. همين طور مقايسه آن دو بزرگوار با خلفا هم صحيح نيست. 3. نامه امام علي(ع) در خصوص فرماندار خود يک نامه خصوصي بود و بنابراين در يک محفل عمومي نبود. اين نامه در آثار نسل هاي بعدي ثبت و نشر شد. 4. امام علي فرماندار خود را سرزنش کرد؛ اما به او فحاشي نکرد. 5. مگر خوش و بش با يک دختر بد حجاب خلاف شرع است؟ 6. به فرض آن که آقاي خاتمي براي هيچ پستي صلاحيت نداشته باشد، صلاحيت رسيدگي به اين امر بر عهده شوراي نگهبان است و اين که ديگران سعي کنند، او را به هر دليلي بي آبرو کنند و از چشم ها ساقط نمايند، وجه شرعي ندارد. موفق باشيد و عاشق

سلام

با نظرتتون موافقم موفق باشيد

سلام

خيلي لذت ميبرم وقتي به وبلاگتون سر ميزنم
(( اجر بزرگ با آن كساني اعطا مي شود كه در راه دين صبر كردند و بر خداي خود در كارها توكل نمودند . ))

يه سري هم به ما بزنيد ممنون مي شم
موفق باشيد .

سلام عليكم .

درست است بايد در قدمهاي اوليه به خوردن خشم اكتفا كرد وبراي طرف مقابلي كه به خشونت اكتفا ميكند طلب دعا .ولي اين قدمها هم در حدي بايد باشد وگرنه يك مومن در مراحلي كه به ايمان وشرف توهيني ميشود وظيفه ندارد كه ساكت بنشيند .كاش اين حدها رو بيشتر متوجه ميشديم وسعي اولمان را بيشتر ميكرديم چرا كه معتقدم اينطور بهتر نتيجه گرفته ميشود .

دعا كنيم كه حداقل در سال اتحاد وانسجام ملي دشمن ومنافقان را بيشتر ازين با كينه ودشمنيمون نخندونيم .يازهرا

 <      1   2