آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2   3      
 
كيانوش‌‏راد:خاتمي دومين شخصيت روحاني پس از بهشتي است كه در سطح گسترده مورد تخريب قرار مي‌‏گيرد.

عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي گفت: در ميان روحانيون، پس از آيت‌‏الله بهشتي، خاتمي دومين شخصيتي است كه در سطح بسيار گسترده مورد حمله و تخريب قرار مي‌‏گيرد.

محمد كيانوش‌‏راد در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، گفت: متاسفانه برخي محافظه‌‏كاران بي‌‏اصول كه خود را اصولگرايان دوآتشه مي‌‏نامند، بي‌‏محابا دست به تهمت، افترا و شايعات كذب مي‌‏زنند.
وي ادامه داد: اين مساله در جاي خود قابل تامل و سوال است كه چرا برخي از چهره‌‏هاي سياسي و نمايندگان مجلس را به دليل سخنراني و مصاحبه، به بهانه توهين و نشر اكاذيب با شكايت مدعي‌‏العموم به دادگاه مي‌‏كشانند ولي با توهين‌‏هاي صريح برخي وابستگان فكري حاكمان دولت فعلي برخوردي نمي‌‏كنند و اجازه مي‌‏دهند آنها بي‌‏محابا در سپر حفاظتي هر آنچه مي‌‏خواهند در مورد افراد و شخصيت‌‏ها عنوان كنند.
كيانوش‌‏راد تصريح كرد: شخصيت‌‏هايي چون خاتمي سرمايه‌‏هاي معنوي اين كشور تلقي مي‌‏شوند لذا تخريب آنها آسيب بزرگي را به نظام و رفتارهاي اخلاقي جامعه وارد خواهد ساخت.
وي با بيان اينكه اين مساله به يك آفت و بيماري در بين برخي گروه‌‏هاي سياسي تبديل شده است، گفت: اين گروه‌‏ها زماني كه نمي‌‏توانند با اتكا به آرا مردم در يك رقابت عادلانه به پيروزي برسند و خود را از كار اثباتي براي جلب آرا مردم عاجز مي بينند، به‌‏ناچار به تخريب ديگران و شخصيت‌‏هاي با نفوذ و صاحب اعتبار در جامعه دست مي‌‏زنند.
كيانوش‌‏راد اظهار داشت: در چند سال اخير هيچ فردي مانند خاتمي اين‌‏گونه مظلوم و بي‌‏دفاع مورد حملات ناجوانمردانه قرار نگرفته است.
عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي تصريح كرد: مقامات بالا كه در هر مساله‌‏اي با تشر و نهيب با گروه‌‏ها و جريانات برخورد مي‌‏كنند، نبايد در اين‌‏گونه قضايا با سكوت خود زمينه را براي هجمه بيشتر به سرمايه‌‏هاي فرهنگي كشور فراهم كنند.
كيانوش‌‏راد گفت: همه شخصيت‌‏هاي دلسوز نظام اعم از جناح محافظه‌‏كار و اصلاح‌‏طلب مي‌‏بايست مخالفت خود را با تخريب‌‏هاي اين چنيني اعلام و زمينه را براي نقد سازنده، گفت‌‏وگو و رد كردن نظرات يكديگر بدون تهمت و افترا و تخريب فراهم كنند تا پس از اين شاهد بي‌‏اخلاقي‌‏هاي رقابتي در هيچ زماني به‌‏خصوص در آستانه انتخابات نباشيم.
وي اظهار اميدواري كرد كه روزي شاهد اين مساله باشيم كه انتقاد با تكيه بر اصول اخلاقي از هر فرد كشور ولو بالاترين مقامات بدون تخريب و تهمت صورت بگيرد.
كيانوش‌‏راد با انتقاد از عملكرد صدا و سيما در اين زمينه، گفت: متاسفانه صدا و سيما نسبت به برخي موضوعات دست چندم وقت و انرژي فراواني صرف مي‌‏كند، در حالي كه نسبت به بزرگ‌‏ترين ناهنجاري اجتماعي و عدم رعايت آموزه‌‏هاي ديني در جامعه و شايعه سازي, تهمت و افترا نسبت به افراد مومن سكوت مي‌‏كند.
وي افزود: اگر صدا و سيما رسالت سنگين نشر معارف اسلامي را بر دوش خود احساس مي‌‏كند، چه امري مهمتر از نهي جامعه از منكراتي چون تهمت, افترا و تخريب است.

منبع

سلام

اين روزها تهمت زدن هم شده مثل آب خوردن

براي همه هست براي زهره دختر شوكت

براي اقاي خامنه اي

براي ......

ولي يادشون رفته خدا تو سوره نور درباره كساني كه تهمت مي زنند چي فرموده كاش يك كم ........

اولين واکنش به فيلم مشکوک

اولين واکنش به فيلم مشکوک


آفتاب: سيد محمد خاتمي رئيس‌جمهور سابق طي سخناني در جلسه ماهانه بنياد باران، در نخستين واکنش علني به موج‌سازي‌هاي اخير يک جريان خاص عليه خود رسماً اعلام كرد كه با هيچ زني مصافحه نكرده است و فيلمي که از او ارايه شده، مونتاژي و دروغ است.
اين واکنش خاتمي پس از آن ابراز شده است که در دو هفته گذشته، برخي سايت‌هاي اينترنتي فيلمي كوتاه به مدت 6دقيقه از جريان سفر او به ايتاليا منتشر کردند که در آن، رئيس‌جمهور سابق ايران با برخي زنان غيرمسلمان دست مي‌دهد. گروه‌هاي منتشر کننده اين فيلم، سپس در موج‌سازي‌هاي متعدد خواستار واکنش حوزه‌هاي علميه و دادگاه ويژه روحانيت شده و بر ضرورت خلع لباس اين روحاني ضدافراطي‌گري، ميانه‌رو و محبوب در داخل و خارج ايران تاکيد کردند!
به گزارش روابط عمومي موسسه بين‌المللي گفت‌وگوي فرهنگ‌ها و تمدن‌ها، رييس‌جمهور سابق ايران فيلم اخيري كه عليه او در برخي از سايت‌هاي اينترنتي منتشر شده و نشان دهنده مصافحه او با چند زن ايتاليايي است را «مونتاژ شده» خواند و كل آن را تكذيب كرد.
خاتمي در حالي اين فيلم را «مونتاژ شده» خوانده است که پيش از اين، دفتر او نيز در اولين واکنش پس از انتشار فيلم مزبور با انتشار بيانيه‌اي صحت آن را تكذيب و انتشار فيلم را عملي غير اخلاقي و خلاف شرع خوانده بود.
دفتر سيد محمد خاتمي در جوابيه خود نوشت: «در حرمت لمس بدن نامحرم بدون ستر و مانع ترديدي نيست و نيز در اينكه در شرع انور حرمت و وجوب اوّلي به عنوان ثانوي تا بقاء عنوان مي‌‏تواند مرتفع شود ترديد نبايد كرد. ولي آنچه با تصويرپردازي مشكوك، با غرض يا هر انگيزه ديگر، نشر يافته تا مصافحه آقاي خاتمي را با اجنبيه القاء كند، عملي خلاف شرع و اخلاق است كه تكذيب مي‌‏شود».
پس از آن جوابيه، «سيد صادق خرازي» مشاور سيد محمد خاتمي نيز دست دادن وي با برخي بانوان در سفر ايتاليا را رد كرد و گفت: بناي آقاي خاتمي به هيچ وجه دست دادن با زنان نيست و ايشان ضوابط و اصول شرعي و عرفي را در سفرها و ملاقات‌‏هاي خود هميشه و همواره رعايت كرده است.
خرازي در واكنش به انتشار برخي گزارش‌‏ها و تصاوير درباره صف بدرقه ايشان در يكي از سخنراني‌‏ها در ايتاليا، اضافه كرد: استقبال از آقاي خاتمي در سفرهاي خارجي و نيز مراسم سخنراني‌‏هاي ايشان به حدّي است كه گاه كنترل اوضاع از دست ايشان و اطرافيان خارج مي‌‏شود و در اين مواقع برخي مي‌‏كوشند با رساندن خودشان به آقاي خاتمي به ايشان ابراز ارادت كنند كه در مواقعي تصور مي‌‏شود با آقاي خاتمي مصافحه كرده‌‏اند. اين در حالي است كه اصولا آقاي خاتمي به علت ازدحام جمعيت متوجه برخي تماس‌‏ها نمي‌‏شوند.
خرازي در عين حال حساسيت‌‏هاي علاقه‌‏مندان آقاي خاتمي را ستود و اطمينان داد كه آقاي خاتمي همواره آداب و رسوم و هنجارهاي جمهوري اسلامي ايران كه قلباَ به آنها باور دارد، با دقت رعايت و ملحوظ مي‌‏دارند.
خرازي در پايان گفت: البته از برخي از شگردهاي تصويري و نيز بداخلاقي‌‏هايي كه آقاي خاتمي سال‌‏هاست با آن روبرو بوده، نبايد غافل شد و افكار عمومي كاملاً دريافته‌‏اند اين روش‌‏ها براي تخريب شخصيت‌‏هاي بلندمرتبه كشور جايي ندارد.

سلام عليكم .ازينكه شما نيز به ذكر اين اشتباهات اخطار داديد ممنون .ولي به نظرم كسي هم كه نخواد قبول بكنه هم برا خودش ازين دلايل موثق دارد .وحرفش را اثبات ميكند .منهم عقايد شخصيم اين نيست كه اين خبر يا كذب است يا حقيقت محض ولي كاش حداقل به خاطر اينكه دشمن رو نخندونيم ويا گناهي مرتكب نشيم ازين كار صرفنظر كنيم هم بد نيست .

عشق وعاشقي با خدا بااين رفتارها منافات دارد وبايد بدانيم دراين راه از تعصبات بيجا بايد جلوگيري شود .كاش بدانيم كه اين خبر حتي دروغ وحتي واقعيتش چه اثرات سوئي كه نمي گذارد

اميدوار م همه مان عاقبت به خير شويم .التماس دعا .يازهرا

+ عباس صحرانورد 

اگر در خانواده بيمار رو به موت داشته باشي توجه به پسر همسايه نمي تواند درست باشد به نظر شما اينطور نيست شايد درست باشد .

در سامرا باشيعه اينگونه برخورد مي كنند ودر عربستان ....توقع از خودي چيست؟

 <      1   2   3