آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2      
 
سلام. وب خيلي نازي داري. خوشحال ميشم به منم سر بزني.
درضمن اگه با تبادل لينک موافق بودي خبرم کن. مرسي
+ شاهين 


من که عرض کردم که نيازي نيست شما تصور کنيد که آنچه فرد از آن مي خواهد دوري کند بد است و يا به تعبيري ديگر کناه است ، شما سريع تعبير به گناه نموديد!!

دايره گناه را چه چيزي تعين مي کند؟

براي گناه دانستن يک امر چه ملاکي وجود دارد؟

پاسخ

عرض من هم كلي بود. براي برداشتن يك عادت بايد جايگزين مناسب داشت و گرنه ترك عادت موجب مرض است. گناه هم عبارت از چيزي است كه قلب را سياه مي كند. ترك واجبات و انجام منهيات شرعي گناه دانسته مي شود.
+ شاهين 

استاد چرا انسان وقتي مي خواهد از چيزي پرهيز کند و دوري به آن مشتاقتر مي شود؟

نيازي نيست که تصور کنيد آنچه از آن قصد دوري مي کنيد لزوما بد باشد، مثلا من سراغ دارم که فردي حدود 30 روز يا بيشتر چيزهايي را بر خود حرام کرد تا اشتياق و حبش به آن به خاطر گذر زمان و عادت کم شود، اما وقتي آن زمان گذشت که به سختي هم بر او مي گذشت مشتاقتر شده بود گويا برايش از حالت قبل هم خارج شده و خاصتر شده بود.

پاسخ

الناس حريص علي ما منع: انسان نسبت به چيزي كه از آن منع شود، حريص مي شود. اين ترديدي ندارد كه اگر كسي خودش را از چيزي منع كرد، نسبت به آن حريص تر مي شود. چاره اين است كه براي آن جايگزين بهتر داشته باشد. اگر كسي گناه برايش لذت دارد، بايد با لذت عشق به خدا عوضش كند تا بتواند گناه را ترك كند و گرنه به گناه حريص تر مي شود. موفق باشيدد
+ در جستجوي حقيقت 
خودم مي دوانستم اين را. اما مسئله اينجاست که اين حزن هم او را به خدا نزديکتر مي کند اما تبعات سنگيني دارد براي او! و......
+ در جستجوي حقيقت 

چرا جواب نفرموديد به سوالي که در قبل مطرح شد؟ شما که حزن حزن مي کنيد در اين زمينه چه مي فرماييد؟

پاسخ

به نام خدا و با سلام. من بسيار متأسفم كه برخي اين قدر سنگ دل اند كه چنين بي مهري نسبت به يك بچه مي كنند. اما راجع به رابطه حزن و عشق الهي به عرض برسانم كه هر حزني به عشق الهي نمي انجامد. حزني كه آن را به خدا ارتباط بدهيم و از رهگذر آن دست به دامان خدا شويم، مي تواند عشق الهي بيافريند. موفق باشيد.
+ در جستجوي حقيقت 
شما بفرماييد؛
بچه اي که خيلي مادرش را دوست داشته و عاشق او بوده است، اما براي مدتهاي طولاني از مادرش دور بوده،واکنون برايش شرايطي ايجاد شده که بتواند پيش مادرش باشد و براي او درددل کند و با شنيدن سخنانش آرامش يابد، اما با چنين شرايطي به او گفته اند که اگر به سمت مادرت بروي و يا حتي او را صدا کني ،که"ماماني" براي هميشه تو را از مادرت جدا مي کنيم ، و آن طفل از ترس يک گوشه اي بغ کرده و از جاي خود تکان نمي خورد، و حتي از شدت ترس به مادرش نگاه هم نمي کند، و دلش پر از اندوه است ؛حال بايد پرسيد که اين محروميت و در تنگنا قرار گرفتن تا چه حد مي خواهد اين بچه را به خداي خودش نزديک کند؟ تصور کنيد او در اين رنج پير مي شود، خيلي زودتر از آن هنگامه اي که بايد و خيلي چيزهايي را که ديگر بچه ها فرصت تجربه و يا بدست آوردن آن را دارند از دست مي دهد. اين اندوه با او چه مي کند "اين اندوه حاصل هرمحروميتي که مي خواهد باشد"
+
استاد خوبم حرفهات آرامش قلب من است. مطالبتون خيلي خوب بود
+ طالب 
سلام
فرموديد: « اگر هميشه محزون باشي، هميشه عاشقي.»
محزون از چه؟
پاسخ

سلام. محزون از فراق يار و كوتاهي خود
+ ** 

دوستان عيب نظر بازي حافظ نکنيد

که من او را ز محبان خدا مي بينم


سلام خيلي خوب بود به من هم سر بزن ونظر بده
 <      1   2