درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ مرتضي 
سلام
در جواب به آقاي محمد جوادي:
1-ادبيات گنگي دارين!!!
2-معلوم نيست از کي و چي شاکي هستين!
3-خيلي ميبخشيد ولي حرف حسابتون مشخص نيست.
با اين حال
-------------------------------------------------
شما رشته کساني مثل استاد نکونام(فکر ميکنم علوم قرآن و حديث باشن) رو در اين حد نمي دونين که بشه اسمش رو مدرک و علم گذاشت؟ نميدونم منظورتون رو درست فهميدم يا نه ولي ظاهرا شما اطلاعي از نوع کار علمي و فضاي تحقيقاتي پژوهشي اين رشته ها ندارين! نميگم محدوديت نيست! نميگم فضاي فکري محدود و بسته نيست اما اينطور که شما دارين نشون ميديد هم نيست!
مگر قراره چون يک چيز از قديم در سيستم حوزه بوده همينطور بمونه؟
مگر دانشمندان مختلف(رياضي نجوم پزشکي...) در قديم در دانشگاه درس خونده بودند؟به استدلالتون توجه کنيد...

الآن مثلا من که It خوندم دست کي رو گرفتم؟معرفتم زياد شد؟ مگه اينها براي شما اصل نيست؟

بله تو اسلام خيلي چيزها حل نشده هست! اما با نگاهي که شما دارين هزار سال ديگه هم حل نميشه! شما اگر دين و احکام رو به مثابه يک پوست(مثلاميوه بادم) قبول کنيد که قراره يک مغزي درست کنه خيلي از مشکلاتتون حل ميشه!
اونوقت ديدتون نسبت به احکام عوض ميشه(اميدوارم منظورمو درست برداشت کنين تو اين مورد..)
حالا از شما ميپرسم فرض کنيد امروز پيامبر(ص) زنده بودند!آيا ايشون با اسب و شتر مسافرت ميکردند يا با هواپيما و جت؟مسلما اگر ايشان اين روز حضور داشتن خيلي از احکام و قوانين جديدي مي آوردند! کاري که مراجع شيعه بايد ميکردند...و اين با اصل اسلام و روح توحيد در تضاد نيست...

در مورد کلاس گذاري و حرفايي از اين دست تا حدودي باهاتون موافقم! متاسفانه اين آفت بدي هست که "وجود داره"!هم بين آقايون و هم خانم ها...خصوصا کساني که در اينجور رشته ها تحصيل ميکنن بايد حداقل چيزي که درشون ايجاد ميشه تواضع باشه! که خوشبختانه من شخصا موارد کمي در اين بين ديدم که اينطور نباشن.

در پناه حضرت حق