تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

با نام خدا و سلام. به علت كه اين كه امكان ارسال پاسخ وبلاگ فداييان حسيني در كامنت مربوط وجود نداشت، در اينجا عين مطلب آن و پاسخ ما آورده مي شود:

سلام عليكم ؛ ضمن تشكر از حضور شما در وبسايت حزب الله مي رزمد ، دوست بزرگوار ! بنا داشتيم با دست پر و با پاسخي قاطع و مطمئن و البته كمي طولاني مزاحمتان شويم اما مي بينيم كه شما در حقيقت جهت دفاع از ملعونان من الازل الي الابد ، شمشير از رو بسته ايد !؟؟!؟!؟! به كجا چنين شتابان !؟؟!؟!؟! تا آنجا پيش رفته ايد كه صاحبان كتابهاي گرانقدر و گرانسنگ بحار الانوار ، صدوق ، كافي و ... را غاليه داران شيعه ناميده و آنان را ملعونين نزد ائمه (ع) معرفي كرده ايد ؟!؟!!! نستجير بالله از اين همه ياوه گويي ؟!؟!؟! بگذاريد خالص نظرمان را بيان كنيم :‏ با اين همه توهيني كه شما به گردآورندگان اين كتابها ، كه از قضا از بزرگان مكتب برحق تشيع و از ولي نعمتان ما مي باشند ، از خود نشان داده ايد ، به شيعه بودن شما شك كامل كرده و به شما هشدار مي دهيم در صورت ادامه ي اين روند توهين و جسارت به ساحت معصومين (ع) و نايبان بر حقه ي آنان و مقدسات شيعه ،‏ نام شما را از ليست دوستان خود حذف مي نماييم 0 خداوند به همه ي ما عاقبت به خيري مرحمت فرمايد 0 يا حسين

با نام خدا و سلام. من نيز از حضور شما تشكر مي كنم. دوست بزرگوارم! به چند نكته عنايت فرماييد: 1. من هرگز از اعمال ابوبكر و عمر در زمينه خلافت دفاع نكرده ام. چيزي كه از آن دفاع كردم، مسلمان بودن آن دو بوده است و البته اين چيزي نيست كه من گفته باشم. مي توان گفت كه قريب به اتفاق فقها و متكلمان شيعه بر همين نظرند يكي از نمونه هاي برجسته آن سيد شرف الدين است كه سخن او نقل شد. 2. من وظيفه شرعي خود مي دانم در زمينه آن چيزي كه مقام معظم رهبري بر آن تأكيد دارند و امسال را نيز به همين منظور به سال «اتحاد ملي و انسجام اسلامي» نامبردار ساختند، قلم بزنم. 3. من هرگز به گردآورندگان كتاب هاي حديثي شيعه مثل شيخ صدوق توهين نكردم. زحمات آن بزرگواران مشكور است. عنايت داشته باشيد كه من عرض كردم، آفت از جانب راويان غالي است و آنان كه به طور عمده از زمان امام باقر(ع) و صادق(ع) روي كار آمدند، كتاب هاي اصحاب ائمه را به بهانه نسخه برداري مي گرفتند و احاديثي را جعل مي كردند و درون آنها جاي مي دادند و در ميان شيعه مي پراكندند. 4. به هرحال، من خاك زير پاي فداييان حسيني هستم و از خداي تعالي مي خواهم كه من را از ايشان قرار دهد. من نيز دعا مي كنم كه خداوند عاقبت ما را ختم به خير فرمايد. موفق باشيد.