آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ يه عاشق 

دوستان عزيز آقاسيدجواد آقاسعيد آقاصادق آقاغلامعلي حاج آقا هواي تازه و همه دوستاني كه دنبال تفهيم مطالب اوليه به اين آقا هستيد!

آيه ختم الله علي قلوبهم تكليف همه ما رو روشن كرده وقتي كسي خودش نمي خواد هدايت بشه هزارتا دليل هم بياريد هدايت نخواهد شد

قسمتي از بيانات ايشون رو داشته باشيد

ابوبكر و عمر مسلمان هستند! (از شدت مسلماني مي خواستند پيغمبر رو در تبوك بكشند!!!) ابوبكر و عمر كريم قوم بوده اند!!! (آخ قربون اون كرامت شون بري!) سني ها اينقدر بزرگوارند كه تا شيعه توهين به عمر نكنه هيچ شيعه رو سر نمي برند (ناز شست عبدالمالك ريگي و زرقاوي كه كرامت رو از مولاشون عمر ياد گرفتن) گناه تمام اين قتلها گردن ماست (و ايضا گردن علامه مجلسي و كليني و صدوق و مفيد و همه بزرگان شيعه كه توي عرصه عمومي!! افتضاحات خلفا رو رو كرده اند)

من فكر مي كنم اگه كتاب فصول مختاره شيخ مفيد (كه حاوي مناظرات ايشون با علماي سني و در بسياري جاهاش كفر ابوبكر و عمر رو هم صريحا جلوي عوام و علماي سني ميگه و اهل تسنن رو ناصبي نام گذاشته) جلوي اين بابا بذاريد ميگه اين شيخ مفيد نيست يا غلات بوده ..

من كه ديگه حوصله اش رو ندارم شما هم ولش كنيد خوش باشه

ياحق

پاسخ

با نام خدا و سلام. من از محبت همه دوستان متشكرم. چند نكته: 1. از اين كه مرا تلويحا با ذكر آيه «ختم الله علي قلوبهم» كافر مي خوانيد. از همه محبت ها و اردات ها تشكر دارم. پناه بر خدا از كسي نخواهد هدايت شود. خوب است كه من سخنان فقها و متكلمان بزرگ شيعه را سند مي آورم و در عين حال مرا كافر و .... مي خوانيد. اگر مي خواستم خود با استناد به آيات و روايات و ادله عقلي اظهار نظر كنم و نظر جديدي عرضه كنم، چه مي شد؟ چرا شما صريحاً نمي فرماييد كه ما نظر فقها و متكلمان بزرگ شيعه نظير سيد شرف الدين و آيت الله خوئي و .... را قبول نداريم؟ 2. اين ناچيز با اين كه آخرين مدارج علمي را طي كرده ام، به كسي توهين نمي كنم و اتهام جهل و ناداني و كفر و .... نمي زنم. آيا شما مطئمن هستيد كه نظرتان درست است كه اين چنين سخن مي گوييد؟ معلومات مذهبي شما چقدر است؟ 3. منظور از كريم قوم بودن مورد احترام قوم بودن است. آيا شما ترديد داريد كه ابوبكر و عمر مورد احترام يك ميليارد مسلمان سني مذهب است؟ 4. شما چرا ادله اي را كه فقها و متكلمان شيعه مبني بر مسلمان بودن ابوبكر و عمر - ولو مسلمان ظاهري - نقل كرده اند، نقد نمي فرماييد؟ روايات ائمه(ع) را مبني بر اين كه هركه شهادتين بگويد، مسلمان است و حكم مسلماني بر او جاري است، چطور توجيه مي فرماييد؟ 5. من كراراً عرض كرده ام كه هرگز از اقدامات نادرست خلفا دفاع نمي كنم. منتها بايد بدون احساسات و با ادب و احترام و با تكيه بر ادله معتبر به توصيف آن اقدامات پرداخت؟ 6. شما سخنان حضرت حجة الاسلام دكتر رفيعي را كه چند روز پيش از تلويزيون(ظاهراً شبكه 3 سيما) شنيده ايد كه گفتند: «ما اينجا علني ابوبكر و عمر را لعن مي كنيم و در پاكستان شيعيان را به جرم آن مي كشند. طلبه اي در مسجدي نماز مي خوانده است و يكي از وهابي ها با زدن تير آهن بر سرش جلوي همسرش او را به قتل مي رساند.» بايد آگاه باشيد كه طبق فتواي بسياري از اهل علماي اهل سنت مجازات لعن و سب ابوبكر و عمر قتل است. 7. عنايت بفرماييد بزرگاني كه شما نقل كرديد. برخي از آنها كتاب هايشان حديثي است و نظر رسمي شيعه چيزي نيست كه در كتاب هاي حديثي آمده است؛ بلكه آن چيزي است كه در كتاب هاي فقهي و كلامي آمده است. برخي از احاديث اين كتاب ها ضعيف و منقول از غاليان شيعه است و برخي از آنها نيازمند تأويل و توجيه است و لذا استناد مستقيم به آنها براي كساني حديث شناس نيستند، نارواست. 8. بايد دانست كه علماي ما دو دسته اند: علماي اخباري و علماي اصولي. نظر علماي اخباري قابليت استناد ندارد. 9. من كتاب الفصول المختاره شيخ مفيد را اكنون در اختيار ندارم. به محض تهيه موضوع را بررسي خواهم كرد؛ اما بعيد مي دانم كه ايشان قائل به تقيه نباشد و جايز بداند كه به طور علني ابوبكر و عمر را كافر و ملعون بخواند. من در كتاب هاي ايشان مشاهده مي كنم كه باور به تقيه را امري واجب مانند نماز و روزه مي شمارد(تصحيح اعتقادات الاماميه، ص137). 10. عنايت داشته باشيد كه ناصبي كسي است كه دشمن اهل بيت باشد؛ حال آن كه تنها قليلي از اهل سنت ناصبي هستند. شايد بتوان گفت كه فقط وهابي ها ناصبي هستند. اما قريب به اتفاق اهل سنت اهل بيت را دوست دارند. من بعيد مي دانم شيخ مفيد فرموده باشد كه همه اهل سنت ناصبي اند. خدا نگهدار.