چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

سخنان جالب سرهنگ قذافي

آمريكا و غرب ، ايراني ها را بر ضد اعراب و اعراب را بر ضد ايران تحريك مي كنند ، شيعيان را بر ضد سني ها و سني ها را بر ضد شيعيان تحريك مي كنند . اين به نفع ما نيست و به نفع دشمن استعمارگر است.

كسي در شايستگي اهل بيت براي حاكميت بر مسلمانان شكي ندارد ، اما دشمنان بدنبال ايجاد شكاف هستند ، اين تفرقه و تحريك كه در آن شيعه بر ضد عرب و عرب بر ضد فارس برانگيخته مي شود ، ساخته اشغالگران و صهيونيست ها است .

مسلمانان در حالي به ترويج خشونت و تروريسم متهم هستند كه اهل مدارا مي باشند ، پيامبران ديگر را قبول دارند و به آنها احترام مي گذارند ولي غرب مسلمانان را متهم به خشونت مي كنند ، پيامبر اسلام را قبول ندارند و اقدام به نشر كاريكاتورهاي اهانت آميز و توهين به پيامبر(ص) مي كنند.

اكنون منطقه ما دچار پراكندگي شده ، حكومت ها مسرف و ناكارآمد بوده و به فكر مردم نيستند . اسلام را به اسلام شيعه و سني تقسيم كرده اند ، حتي كاخ سفيد و رئيس جمهوري آمريكا نيز از اين تقسيم بندي سخن مي گويند و از آن سوء استفاده مي كنند.

شيعه فقط ايران نيست ، شمال آفريقا هم شيعه است ، ما دولت فاطمي دوم را در شمال آفريقا ايجاد خواهيم كرد. هويت ما هويت فاطمي خواهد بود و عرب ها و بربرها و احزاب چپ و راست افراطي ها و خشونت طلب همه و همه در آن ذوب شده و هويت واحدي تشكيل خواهند داد.

ما با فاطمه زهرا(س) هستيم . يعني شيعه اهل بيت و شيعه فاطمه و شيعه علي هستيم . همه عرب ها ، همه مسلمان ها شيعه علي هستند اگر پيرو علي شيعه است ، همه ما شيعه هستيم . اين يك حقيقت است ، اين فرهنگ ما است.از سوي ديگر نيز اگر معني سني بودن ، ايمان به محمد(ص) و سنت اوست ، پس به اين معنا همه ايراني ها سني هستند. آيا ايراني ها گفته اند ضد محمد(ص) هستند؟ خير آنها محمد (ص) را پيغمبر مي دانند .آنها پيرو سنت پيامبر هستند پس آنها هم سني هستند.

هر كس هر فقهي دارد ، داشته باشد اما اركان و فروع دين ثابت است ، هركس هر قوميتي دارد ، داشته باشد. هر كس هر رنگي دارد، داشته باشد. هر زباني دارد، داشته باشد .اينها مهم نيست ، مهم هويت ما است كه فاطمي است.

برخي حكام عرب براي خشنودي آمريكا و اشغالگران ، از ايران ابراز كراهت مي كنند و مي گويند ايران در حال ساخت بمب اتمي است ، ايران چنين است ، ايران چنان است . فارس ها چنين هستند و فارس ها چنان هستند . وقتي مي پرسيم چرا چنين مي كنيد؟ مي گويند براي اينكه ايران شيعه است . خير ما هم كه در شمال آفريقا يك دولت فاطمي جديد هستيم ، ما هم شيعه هستيم.

ما بايد از برادران ايراني مان كه شيعه اهل بيت و شيعه علي شدند ، تشكر كنيم . از آنها كه به اهل بيت پيوستند ، سپاسگزار باشيم.

منبع