mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

سلام

شما منو دوست خود خطاب ميكنيد و آن كافر هرزه زبان رو هم دوست خود خطاب ميكنيد.

من چه موضعي بايد بگيرم كه منو اون هرزه زبانو در يه رديف قرار ميدهيد؟!!!

مگه خداوند در قرآن نفرموده(از مشركان دوست نگيريد)

مگه خداوند در قرآن نفرموده كه:(كافران بايد در شما درشتي ببينند)آيا آن كافر در شما درشتي ديد؟!!!

نه تنها از خود درشتي نشون نداديد بلكه درشتي ما رو هم از بين برديد!!!

راهي رو كه ما رفته بوديم(مهرباني) و نتيجه اي نگرفته بوديم براي چه مصر بوديد كه چندباره برويد؟!!!

براي چه آنان رو تشويق به راه اندازي وبلاگي دگر ميكنيد؟براي چه آنان رو به اين كار راهنمائي ميكنيد و براي چه عمل ما(بستن وبلاگشون) رو سبك جلوه ميدهيد؟!!!!!!!!!!

براي چه غيرت منو تعصب مينامي؟از شما ميخوام برايم تعصب و غيرت رو معنا كني تا بدونم در ادبيات شما اين 2 چه تفاوتي دارند.

اگر خواستيد جوابمو بديد مرحمت نمائيد در وب خودم جواب دهيد.البته كه مانعي نداره در وب خودتونم(يعني در هر 2 وب) جوابمو بديد.

والسلام من تبع الهدي

پاسخ

سلام دوست و برادر عزيزم! آقاي آبتين! چند نكته: 1. عنايت داشته باشيد خداي تعالي فرموده است تا كافران با شما به قتال برنخواسته اند، اشكالي ندارد كه آنان را به دوستي بگيريد و به آنان نيكي كنيد. حتي فرموده است: تا زماني كه يقين نكرده ايد كه آنان دشمن خدا و جهنمي اند، مي توانيد براي آنان استغفار كنيد. من نيز تا زماني با او دوستي مي كنم كه هنوز اميد به هدايت او داشته باشم و اما زماني كه يقين پيدا كردم كه دشمن خداست، از او اعراض مي كنم. من اكنون به يقين نمي دانم كه او دشمن خدا و جهنمي است و هدايت پذير نيست. بسا هنوز مسائلي برايش روشن نشده باشد؛ به خصوص كه او جوان است و هنوز قلب او مانند يك بزرگسال تيره نشده است. براي ملاحظه مستندات قرآني من به يكي از پست هاي قبلي من به نام «عشق خدا به بندگان كافر» مراجعه فرماييد. 2. دوست عزيزم! اگر با مدارا و مهرباني و ادب نتوانستيم نتيجه بگيريم، به طور قطع با تندي و اهانت هرگز نتيجه نخواهيم گرفت. علاوه بر اين كه ما از ناسزاگويي به دشمنان نهي شده ايم، به اين دليل كه آنان را جسور مي كند و وامي دارد كه به مقدسات ما ناسزا بگويند. در صورت نتيجه نگرفتن بهتر است، با آنان ديگر بحث نكنيم. 3. من هرگز كسي را به راه اندازي وبلاگي ديگر تشويق نكردم و راه اندازي وبلاگي ديگر از الفباي وبلاگ نويسي است و چيزي نيست كه من به كسي ياد داده باشم. توجه داشته باشيد كه اگر به طور منطقي و با ادب و استدلال موفقيت حاصل نشود، بستن وبلاگ ثمري ندارد؛ چون قابل كنترل نيست و سايت هايي كه براي ايجاد وبلاگ هستند، فراوان اند. از اين رو بلافاصله وبلاگي ديگر ايجاد مي كنند. 4. عنايت داشته باشيد كه تعصب چيز بدي نيست و من نيز از تعصب شما به نيكي ياد كردم و آن را تعصب مقدس ناميدم كه بايد هر مسلماني داشته باشد. تعصبي منفي است كه بر پايه ناداني و گمراهي باشد؛ نه تعصبي كه بر پايه دانايي و هدايت است. 5. دوست خوبم! آيه شريفه «والسلام علي من اتبع الهدي» ناظر به كافران است. من كه كافر نيستم كه آن را درباره من به كار مي بري. 6. در ضمن من به طور مكرر خواستم وبلاگ شما را باز كنم، باز نشد. احتمالاً آدرس آن را اشتباه تايپ مي كنيد. موفق باشيد و عاشق!