درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
سلام
در اصل دست دادن و صحت فيلم شكي نيست چون بار كننده فيلم كه دكتراي علوم اجتماعي هم دارد بعد از مناقشه در ايران توضيح داد ولي اصل در ستاريت است كه بنا بر منافع گروهي سياسي لازم بود خاتمي را تخريب كنند و چه بهتر از اين فيلم واقعي.
مشكا استفاده ابزاري از دين است اگر نه خاتمي معصوم نيست او هم مي تواند اشتباه كند البته جايگاه فرد هم مهم است ولي به نظر من نيازي نبود به خاطر دست دادن و كنار آن زن حبرنگار نشستن اين همه بازي كنند. خارج رفتن هم گاهي از اين اجبار ها دارد كه اگر خاتمي بخواهد رعايت كند نقش او به عنوان مصلح ديني از طرف ايران در غرب كمكي تخريب مي شود كه به صلاح كل نظام شايد نباشد.
پاسخ

سلام بر شما. شما فرموديد: اصل در ستاريت است؛ اما بنابر منافع گروهي سياسي لازم بود خاتمي را تخريب کنند. من عرض مي کنم: آيا منافع گروهي سياسي مهم تر است يا منافع احکام اسلامي؟ آيا به منظور پيش برد منافع گروهي مي توان احکام اسلام را زير پا نهاد؟ به فرص صحت فيلم افشاي آن به منظور هتک حرمت مؤمن گناه کبيره و حرام است و افشاي گناه و عيب جز در موارد خاص که در کتب اخلاقي ياد شده، جايز نيست. استفاده ابزاري از دين عبارت از اين است که کسي آيات و روايات را به نفع منافع گروهي و شخصي تفسير کند که در اينجا کساني که به عنوان دفاع از اسلام و روحانيت به هتک حرمت آقاي خاتمي پرداختند، مصداق آن خواهند بود. بي ترديد صلاح کل نظام را مسئولان نظام به ويژه مقام معظم رهبري درک مي کند، نه افراد عادي، و ايشان نيز در همين ايام نه تنها بر آقاي خاتمي خرده اي نگرفتند که تلويحاً بازي با آبروي او را خلاف شرع و حرام خواندند.