آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

به نام خدا و با سلام

اسلام كاريكاتوري ،اسلام مجمع الجزايري اين درد دامنگير مسلمين است . . اينكه ما متعصبانه گوشه اي از تعاليم دين را نصب العين قرار دهيم و ما بقي آن را از نظر دور داريم اسلامي را مي سازد كه نه تنها به كاريكاتور بلكه به موجودي ناقص الخلقه شبيه است .چيزي كه قرآن كريم از ان با تعبير پاره پاره كردن كلام الهي ياد مي كند : ( الذين جعلوا القرآن عضين ) و يا چنين كساني را گروهي مي شناساند كه به بعضي از كتاب ايمان مي آورند و به بعضي در عمل كفر مي ورزند و تلاش مي كنند تا راهي را در ميانه برگزينند.: ( نؤمن ببعض و نكفر ببعض و يريدون ان يتخذوا بين ذالك سبيلا ) . دستور (قولوا للناس حسنا ) براي ماست و تا جائي كه خدا مي خواهد فرمان ( قولا له قولا لينا ) ما را خطاب مي كند گر چه مخاطب ما فرعون باشد .

آري ذلت در برابر كفار محارب و مشركين مهاجم را نه هيچ عقل سليمي فرمان مي دهد و نه هيچ مسلماني صواب مي شمارد . تواضع در برابر متكبر را هيچ آئيني كه اتصال به آسمان دارد دستور نمي دهد و بي توجهي در رابر توطئه گران خناس را تجويز نمي كند اما كدام مسلمان است كه در عين مسلمان بودن دستور ( رحماء بينهم ) را به فراموشي بسپارد و مادامي كه محملي براي حمل به صحت يابد فرمان ( اجتبوا كثيرا من الظن ) را به نسيان بسپارد .

گر مسلماني از اين است كه حافظ دارد

واي اگر از پس امروز بود فردايي

انديشه لطيفتان را مي ستايم و براي مخالفينتان انصاف مسئلت مي كنم و براي منتقدين منصف تان توفيق كشف حقيقت طلب مي كنم .

هميشه در پناه يگانه عالم باشيد .

پاسخ

به نام خدا و با سلام. همواره من مديون محبت هاي شما هستم. بسيار لطف فرموديد. اين محبت هاي شما نادر دوستان است که بعد از ياري خداوند زاد و توشه اين ناچيز براي ادامه فعاليتم مي گردد. زاد الله امثالکم.