ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

بسم الله الرحمن الرحيم

برادر بزرگوارم سلام

چنين حملاتي به آن که به حق لسان الغيب اش خواننده اند نه تازگي دارد و نه تعجب آفرين است . آنکه گنج حکمت و رموز عشق را به برکت ( دعاي شب و ورد سحري ) و ( دولت قرآن ) به دست آورد جايگاهي بالاتر از اين شبهات و آلوده گي ها دارد . اگر شعر او ( همه بيت الغزل معرفت ) نبود تا به امروز محو و نابود شده بود .

هيچ انسان شعر شناسي نيست که رواني قلم ( ايرج ميرزا ) شاعر مدح پرداز و مزحرف گوي قجري را انکار کند اما اشعار و سخنان او با تمام رواني قلمش امروز تنها در گورستان خاطرات يافت شدني است نه در قلوب عارف و عامي چراكه رنگي از وجه الله نداشت و آنچه رنگي از وجه الله نداشته باشد فانيست . ( و يبقي وجه ربك ذوالجلال و الاكرام )

درباره حضرت حافظ ( قدس سره ) سخن گفتن از ظرفيت من بيشتر است به همين دليل مناسب مي دانم تا خويش و همگان را به مطالعه کتاب مختصر اما ارزشمند ( عرفان حافظ ) اثر انديشمند متفکر ، علامه شهيد مرتضي مطهري ( قدس سره ) دعوت نمايم . بلکه گوشه اي از شخصيت جناب لسان الغيب را از قلم تواناي او به نظاره بنشينيم .

قلب و قلمتان به نور محبت حضرت دوست نوراني تر باد .

يا حق

پاسخ

به نام خدا

سلام سرورم

از بيانات ارزشمند شما محظوظ شدم. اين حملات و هجماتي كه به حافظ مي شود، بهترين خدمت به حافظ و انديشه الهي او مي‏شود. حس كنجكاوي كساني چون من را بر مي انگيزد كه در اشعار حافظ مطالعه كنم. از الطاف شما بسيار ممنونم.