درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

سلام عليكم

علم غيب اينجانب از جايي سرچشمه گرفته است كه از ديرباز خدمت شما ارادت پيدا كرده ام و از مطالب شما بهره برده ام و لذا تا شما بفرماييد، الف من تا ته خوانده ام كه شما چه كسي هستيد و چه مي فرماييد و اما اينك چند نكته در پاسخ يادداشت شما:

1. تا آنجايي كه اطلاع دارم، در خصوص اقليت هاي ديني، قوانين در احوال شخصيه مثل ارث طبق احكام ديني آنان مورد عمل واقع خواهد شد و در ساير قوانين نيز نسبت به آنان تبعيضي روا داشته نمي شود كه بر آنان ستمي برود. حتي در خصوص ديه اقليت ها تصويب شده است كه همسان مسلمانان با آنان رفتار شود.

2. ما دين را چيزي جز همان فطريات و يا آنچه موافق فطريات است، نمي دانيم و فطريات نيز جزو سرشت و وجود ماست و در همه صحنه هاي زندگي حضور دارد. احكام دين غير از عدالت بورزيد، احسان و نيكي به ديگران كنيد و نظاير آنها چيزي نيست. آن دسته از احكامي هم كه با شرايط و مقتضيات روز موافقت ندارد، در خور تغيير است و لذا خصوصي كردن دين نامعقول است.

3. از آيين آريايي ها اطلاعات چندان زيادي در دست نيست و به صرف نقل برخي از آموزه هاي آن نمي توان درباره آن قضاوت درستي كرد. نه كتاب آسماني از آنان به جاي مانده و نه كتاب ديگري كه بتواند جوانب آن آيين را براي ما روشن سازد. به طور طبيعي آييني در عصر حاضر مي تواند پاسخگويي شرايط و مقتضيات متنوع و متكثر باشد كه از جامعيتي برخوردار باشد. بنابراين مطرح كردن يك آيين ساده باستاني كه به درد مردمان ده ها قرن گذشته مي خورد، چندان معقول نيست.

موفق باشيد.