درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

بسم الله الرحمن الرحيم

ازدواج موقت، هنجار ارتباطات نا هنجار

تا مي گوئي ازدواج موقت، فورا فکرش مي رود به يک مقاربت جنسي چند دقيقه اي و بچه اي که بعد آن درست شده !!؟ ( حل اين مشکل، ازدواج به شرط عدم دخول است ) مشکل جوانان ما صرفا مقاربت جنسي نيست.
بسياري فقط ارتباط تلفني دارند؛ چرا حرام؟
بسياري فقط با هم قدم مي زنند ؛ چرا حرام؟
بسياري فقط مي خواهند همديگر را سير نگاه کنند؛ چرا حرام؟
ازدواج موقت در صورتي مفسده ايجاد مي کند ( اگر بپذيريم که ايجاد مي کند) که دختران ما اکنون در پس حجله حيا و عفاف نشسته باشند و پسران ما پرده غيرت و تقوي بر چشم انداخته ؛ آنوقت اين حرف ما باعث شود که اوضاع جور ديگر شود! چشم باز کنيد، ببينيد، کجا اينطوري است؟
چرا اين پدر وقتي دخترش خود را بزک مي کند و در اجتماع حاضر مي شود و با 10 نفر رابطه دارد ناراحت نيست !اما اگر اجازه ازدواج موقت بخواهد رگ غيرت _ بي غيرتيش _ بجوش مي آيد؟؟!!.
چرا ازدواج موقت که يک سنت حسنه اسلامي است حالت ضد ارزش به خود گرفته؟
چرا از روابط نا مشروع ناراحت نمي شويم؛ اما تا حرف ازدواج موقت مي شود به فکر مفاسد آن مي افتيم و فکر مي کنيم حرمت زن از بين رفته؟!
چگونه است که آنکس که در امنيت ازدواج دائم به سر مي برد زن است و حقوق!
دارد ولي آنکه به خواست و اختيار خود و براي رفع نياز مشروع خود ازدواج موقت مي کند زن نيست و حقي ندارد!!؟
ازدواج موقت، تنظيم روابط در هم و بر هم امروز است.
اين موضوع در جامعه وجود دارد، چرا حکمش را کنار مي گذاريد؟
پسر و دختري که با هم آشنا شده اند و چه بخواهي، چه نخواهي با هم ارتباط دارند؛ چرا اين رابطه شان مشروع نباشد؟
حرمت زن با بستن پيمان عقد ازدواج و رعايت لوازم شرعي آن از بين مي رود يا با هرزگي و هر روز با کسي آشنا بودن!؟
اين زني که نياز فطري او، او را به خيابان کشانده و به خود نمائي وا داشته و خود را در معرض نگاه صدها نفر مي گذارد؛ و آخرش هم معلوم نيست چه مي شود، حرمت دارد، يا آنکه از ابتدا تکليفش را مشخص مي کند، پيمانش را مي بندد و باقي زندگيش را بر سر وفاي به عهد مي گذراند؟
چرا بايد اسلام حکم ازدواج موقت داشته باشد و زنان شوهر مرده در جامعه اسلامي از ازدواج موقت و برخوردهاي اجتماعي آن در هراس باشند؟
چرا بايد اسلام حکم ازدواج موقت داشته باشد و دختران رشيده به کمال رسيده، راه حل خود را يا در حرام بدانند، يا در سوحتن و ساختن؟
چرا بايد اسلام حکم ازدواج موقت داشته باشد و پسران به بلوغ کامل رسيده دائم در اضطراب تحريک جنس مخالف بمانند و راه حل را در فسق و فجور و روابط نا مشروع بيابند؟
چرا حکم صريح اسلام را با مصلخت انديشي زير پا گذاشته شود؟ چرا حلال خدا را حرام کرده ايم؟
متعه فقط راه حل مقاربت جنسي چند دقيقه اي نيست.
ميشود ارتباطات تلفني _ که وجود دارد _ با صيغه حلال باشد.
ميشود ارتباطات نامه اي _ که وجود دارد _ با صيغه حلال باشد.
ميشود قرارهاي ملاقات خياباني _ که وجود دارد _ با صيغه حلال باشد.
ميشود دوستي هاي پنهاني _ که وجود دارد _ با صيغه حلال باشد.
ميشود بوسه هاي پنهاني کوچه پس کوچه ها _ که وجود دارد _ با صيغه حلال باشد.
ميشود روان جوانان ما را اطمينان داد که خود را مطرود خدا نپندارند و از شريعت اسلام نبرند.
قديم چه مي کردند و اقتضاء چه بوده، ما نمي دانيم. حکم امروز با ديروز فرق مي کند. امروز جور ديگري است.
اقتضاي جامعه امروز ما اينست. اقتضاي ارتباطات فرهنگي جهاني امروز اينست.
اقتضاي وجود ميليون ها جوان که امکانات ازدواج دائمشان ( به شهادت آمار و ارقام رسمي ) وجود ندارد اينست. اقتضاي طبع مخلوق خداوندي اينست و اقتضاي حکم خدا اينست.
ما نمي خواهيم که آنها را که در اين واديها نيستند، و خوش به سعادتشان که اينگونه اند و مالک نفس خويش اند، و اختيار نفسشان را هوي و هوس از کف نمي برد را تشويق کنيم که اينگونه باشيد ؛ خير ؛ طريق کمال معلوم و هدايت به سمت کمال برتر مشخص است. حرف ما اينست که آنهائي که اينگونه اند، و اکثريت اند، و اکثريت قريب به اتفاقند چرا به گناه بيفتند؟!!
ما مي گوئيم به فکر اينهائي که هم اکنون در حال معصيت اند باشيد.
دختر ما براي دلربائي دهها نفر خود را بزک کند و به خيابان بيايد بهتر است، يا دل در گرو عهد شخص واحدي داشته باشد و با اطمينان ( و لو موقتي ) زندگي کند؟!!
آرامش روحي رواني پسراني که هر روز با دهها چهره فلاني تحريک مي شوند و آخرش هم هيچ؛ بيشتر است يا آنکه مي داند کسي را مي شناسد و دل در گرو پيمان او دارد؟
امروز ازدواج موقت محدود کردن قواي شهوت جوانان است نه دامن زدن به آن.
امروز ازدواج موقت اطمينان خاطر و آسايش رواني ايجاد مي کند نه پريشان خاطري.
امروز ازدواج موقت لجام زدن به افسار گسيختگي شهوت نفوس جوانان است نه رهائي آن.
کلام امير سخن را فراموش نمي کنيم که فرمود: خدا لعنت کند فلاني را ؛ اگر متعه را حرام نکرده بود، ما زني الا شقي.
عجبا که حکومت اسلام بخاطر مصالحي، عنوان ثانوي درست مي کند و جور ديگر عمل مي کند. ميخواهم بگويم اگر به فرض متعه حرام بود امروز عنوان ثانوي اقتضا مي کرد که مجاز باشد. رها کنيد تبليغات غرب را، ديده ايم که بارعايت حقوق زن ! به کجاها که نرسيده اند ؛ حکم ا سلام حکمي نيست که با تبليغات فاسد غرب تعطيل شود. خودشان با زن چگونه رفتار مي کنند آنوقت ازدواج موقت مي شود نفي حقوق زن!!
اگر سنت ازدواج موقت رائج شود ديگر روابط يکساعته و دو ساعته کم مي شود، دختران گرايش به پيمانهاي بلند تري پيدا مي کنند. چرا راه شرع را بسته
ايم و جوانان را به سمت گناه هدايت مي کنيم؟؟