آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ ايراني 
دوباره داستان سرايي محلل هاي استبداد شروع شد. آقاي محلل، قبل از اينکه خود بگوييد و در انتها به نفع خود مصادره کنيد، کمي به کلمات اين شيخ که همچون بقيه کاسب هاي اين دين الهي بر روي حماقت مردم سرمايه گذاري مي کنند، توجه کنيد.
همين که مي گويد "خداوند مي فرمايد يا خداوند به پيامبر مي فرمايد" يعني مغلطه مصادره به مطلوب. چه کسي اثبات کرده که خداوند مي فرمايد يا به اصطلاح حرف مي زند، چه کسي ديده يا شنيده که پس از آن اثبات شود که اين مطلب را مي فرمايد؟ دستگاه تله تايپ الله مدينه مشغول کار بوده و از طريق جبرئيل به محمد که بهانه خلقت بوده مطالب را منتقل مي کرده؟
کافر کيست؟ اگر کسي به الله مدينه يا کساني که شما فرستاده او مي دانيد باور نداشت مي شود کافر؟ و حال که کافر شد آنگاه دين اجازه داده که اگر پس از شنيدن حرف حق به مسلمانان حمله ور شدند بايد در مقابل آنها ايستاد؟ تعريف حرف حق چيست؟ به چه مي گويند حرف حق؟ سخنان ايميل شده الله مدينه به محمد؟
در انتهاي اين داستان ها چه نتيجه اي مي خواهيد بگيريد؟ که دين اسلام برترين اديان عالم است و هر چه جز اين باشد نا تمام و لغو و باطل است؟ اگر اينطور باشد که شما مي گوييد که خود راهش را مي يابد و نيازي به مغلطه و مشروعيت طلبي از الله مدينه نيست.

حماقت انسان دين را به وجود آورد و دين حماقت انسان را جاوداني کرد.